16/4/18

Moixent - Vallada

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit he eixit a pegar una volta. Volia matinar un poc mes però marcava aigua. Quan m'he alçat el piso estava banyat però no plovia així que al lio.
Baixe el Port i pel Camí Reial de Xàtiva cap amunt, fa prou de vent i costa pedalejar. Creue el Riu Canyoles i agarre el Camí Vell de Vallada.

 Continue pel Camí de la Casa del Riu, no pareix mal lloc per a pegar el bany en estiu.

Mes sendes i camins per a investigar.

Arribant a Moixent em trobe amb esta senyal.... au!!!

Es curta però no te mala pinta.

Arribe a Moixent i vaig al poliesportiu per vorer si hi ha bar per a esmorzar.... està tot tancat. Al costat hi ha un bar però també te pinta d'estar tancat. Vaig cap a l'Ajuntament i al costat si que hi ha un bar obert. Llom amb "picadillo" formatge i tomaca.

La veritat es que està molt bo, el preu de 5€ amb un tallat també. Reprenc la marxa per on he vingut, primer per la Senda de les Hortes Velles i després per el Camí de la Casa del Riu. Quan arribe al Molí de Mançanera, agarre el Camí de Vallada i passe pel poble.... a vorer si així no pega tant el vent. Agarre el Camí Vell de Vallada cap abaix. Em trobe amb esta senyal....

No se si serà el barranc que conec.... hi haurà que investigar-ho per si de cas jajajajaja. Vaig a investigar un camí però m'he trobat que no tenia eixida i he tingut que pegar mitja volta. També, i no se per que... s'ha parat el GPS i quan l'he enxufat no s'ha posat a gravar i em falten uns 7 km. Una vegada estic de nou al Camí Reial de Xàtiva continue baixant amb el vent a favor fins arribar a l'antiga carretera que puja el Port. Baixe per La Gaveta i casa. El perfil de la ruta amb el fallo del GPS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada