14/4/18

Cava d'En Miquel

Des de que vaig tornar d'Aínsa encara no havia fet ninguna ruta en la bici i clar..... no podia ser qualsevol cosa, tenia que ser una bona.
A les 7'00 del matí sona el despertador, carregue trastos i cap a Bocairent. Arribe un poc abans de les 8, salude a la gent del Club però no vaig amb ells.... vull pedres jajajajaja
M'encamine cap a l'Ermita de Sant Antoni i arribant m'agarren els del Club que van cap a Biar, continue pujant cap al Morro del Porc. Em trobe amb un altre ciclista i després amb el meu germà Raul que baixa. El cel està prou nuvolat i marca aigua però està aguantant.
Una vegada al Port de Mariola, continue per la Senda dels Cavalls encontrant-me amb mes ciclistes. Pare a l'Ermita de Santa Bàrbara a fer-me una foto i passa un altre.

Continue cap al Mas de Mingolet, amb la boira la senda està així de bonica.

Arribant al Càmping comença a ploure, però es molt suau i no em preocupa. Quan passe el Càmping deixa de ploure i s'aclarix el cel un poc. Em passa un altre ciclista i després dos mes amb elèctriques, jo pare a la Font dels Arbres a pegar un mos.

Continue pujant per la pista i em trobe a mes ciclistes reparant una punxada, quan passe el Mas de la Foia Ampla deixe la pista per seguir el Camí del Portell i de seguida em desvie per una senda.... si si... el track diu que es per ahí però no es ciclable.

Tindré que provar un altre dia pel Refugi de Zamorano a vorer si es ciclable, tot i que tampoc he caminat tant. Al final arribe a la Cava, de normal de lluny ja es veu però hui no.

Fins que no estas davant no apareix.

Llàstima que no es poden disfrutar de les vistes, i també fa fred, així que m'amague per a posar-me les protes.



Pegue un xicotet esmorzar, galetes i una barreta i comence a baixar, comença el Rock'n'roll. La primera part es la mes tècnica.

Una vegada baix vaig altra vegada a la Font dels Arbres per agarrar aigua i després a la Font de Mariola, comença a eixir el sol.

Continue cap al Càmping i quan passe el Teular del Sapo em desvie per anar a baixar la Trialera de l'Arrel, mes Rock'n'roll.

Ja es veu Bocairent però encara hi ha una bona pendent per arribar baix.

Un poc mes aprop de Bocairent

Continue cap a les Alqueries, la Casa de l'Horta i el Barranc del Canyaret.

Arribe al Poliesportiu i l'Estació on tinc el cotxe. Carregue trastos i cap a casa. Molt bona ruta per a començar a ciclar per ací després de les fantàstiques rutes pirenaiques. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada