21/4/18

l'Orxa

Hui ruta amb la bici. Anit vaig treballar i este matí quan m'he alçat he eixit cap a les 10'30. Via de servei cap abaix direcció Castelló de Rugat. Un poc de carretera i arribe a Salem, comença la pujada. M'he descarregat un track d'internet i pujava per la Trialera del Margalló.... sabia que em tocaria caminar però prove per si s'estalvia temps en la pujada.... no estic segur de que mereixca la pena. El que si que passa es que després aprecies mes la baixada jajajaja.
Continue pel Camí del Corral de Poldo, amb el Benicadell omnipresent a la ruta.

Com l'altre dia que vaig estar per ací no vaig baixar pel lloc correcte vaig a investigar a vorer si veig la famosa maniseta que diu "solo para bikers expertos". No l'he vist i també he estat buscant per terra i reconstruint l'indicador de "Corral de Poldo"

Aprofitant que el Pisuerga passa per Valadolid.... vaig a pujar fins el cim, Corral dels Copoví.

Baixe fins la Cava de la Barcella....

Em pose les protes mentre menge un poc i cap abaix.... comença el Rock'n'roll

Per allà baix continua la senda..... wooooooooooooowwwwww

El primer tram es el mes tècnic, hi han unes revoltes prou tancades, perfectes per als que saben fer la tècnica eslovaca, apart de que el manillars amples s'enganxen per la malesa. Després passes per una zona amb molt de pi.

Tot això sense que s'acabe el Rock'n'Roll

yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Arribe a la Via Verda del Serpis mes feliç que una "perdiç". Segur que algú m'ha sentit per els crits que estava pegant. jajajajaja Menut trialeró.... es una SUPER-TRIALERA!!!!
Son les 14'00 i com està mes prop l'Orxa que Beniarrés vaig cap allí a dinar, primer passe per l'Estació de l'Orxa

Vaig a l'Alberg del Serpis a dinar. Menú 10€... també hi havien Bajoques farcides però ja en vaig menjar ahir jajajajaja. 


Amb el postre.... pastis de tiramisú i tallat. Reprenc la marxa però no se a quina hora cap a la Via Verda i cap amunt direcció Beniarrés. Pas pel túnel.

Passe Beniarrés i comença la pujada.... i QUINA PUJADA!!!!! Direcció el Corral de Pepe la Rosa on he complit els primers 1.000 km anuals..... Al 2013 encara els vaig fer mes prompte, però estic content.

Amb l'omnipresent Benicadell.

Una vegada dalt em torne a posar les protes. Al vindre he pujat la Trialera del Margalló empentant la bici, ara vaig a baixar-la. Ha estat una baixada mooooooolt divertida, recordant el que m'ha costat pujar. No hi ha res com guanyar-se una cosa amb el suor de la front per a després disfrutar-ho.
Una vegada a Salem continue cap al Ràfol de Salem i per la via de servei cap al poble on he arribat sobre les 17'30 hores i 70 km a les cames.... si si.... 70... QUASI RES!!!!!
La veritat es que esta ruta eixint des del Ràfol en lloc des de l'Olleria es lleven mes de 30 km i es queda una ruta xulíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima. El perfil de la ruta.
Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156078491481138.1073741933.560231137&type=3&uploaded=34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada