22/4/18

Bolulla

Hui nombrosa ruta en moto, en total érem 15. Com no pot ser d'altra manera, al ser tanta gent, eixim un poc tard i no pots anar molt lluny.... i si vas esmorzes tard.
Anem cap a Benilloba, Confrides i en lloc d'anar cap a La Nucia ens desviem cap a Polop, Callosa i Bolulla.

Plat de peix....

Està fent-se tard i com hi ha gent que ix davant em pose jo també en marxa. En passar Tàrbena pare un momentet per a fer les necessitats i continue. Per darrere no venen els altres. Agarre als de davant en Castell de Castells i passe davant. Quan arribe a Gorga pare, Juanvi diu que se'n te que anar a treballar. M'espere a Morán i li dic que me'n vaig jo davant. Continuem cap a Millena, Cocentaina i.... autovia i manta per arribar a casa a les 13'00 hores. Total per a res.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada