2/8/17

Xàtiva

Esta vesprada he eixit a pegar una volta amb la bici, eren les 18'30. Feia calor però com estava núvol tampoc feia la que hauria de fer.
Puge per La Gaveta i baixe el port. Continue pel Camí la Palla cap a Novetlè i pel Camí la Bola cap a Xàtiva. 
M'encamine a pujar cap a l'Ermita de Sant Josep pels escalons.... puge una vegada però fent dos peus.... MECAGUENLAPUTA!!!!! Res.... vaig a baixar i torne a pujar.... que ara si que ho faig tot de tiró... El primer tram l'he fet bé però el segon m'he quedat al mateix escaló que abans.

Es el mes alt de tota la pujada i no m'he pogut fer en ell... la pròxima vegada que torne per ací vora eixe puto escaló qui soc jo.
Baixe cap al poble per l'empedrat i pel Camí de Sant Antoni cap a la Senda de la Cova Negra, Bellús i pel Camí de la Garrofera cap al poble. 35 km rapidets pa la saca.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada