7/8/17

Poblets del riu

Ahir vaig eixir a pegar una volta amb la bici. Estava cansat de la ruta en la moto i després hi havia que anar a la platja, així que volta curta i poc exigent.
Vaig cap a Caputxins i per l'Assagador de Bellús cap amunt. Em trobe amb açò... un camí pel que no es pot anar a mes de 30 km/h.... llàstima que no es matara i un fill de puta menys.

Continue fins arribar a Bellús i vaig cap a l'Embassament. Però abans pare a esmorzar.

Continue cap a Guadassequies, Benissuera i Alfarrasí. Un tros de carretera fins arribar al Camí Reial de Gandia i cap amunt pel Camí de l'Horta. Continue pel Camí d'Aielo fins arribar al poble.
estic prou cansat i les cames no em van. Pare a la gasolinera per comprar un refresc i menjar alguna barreta. Continue per la via de servei i després pel Camí del Ras fins arribar al poble.
Bé.... una volteta per anar acumulant mes quilòmetres. Ara dutxa i platja amb la família.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada