17/8/17

Creu Romaguera - Assut Bellús

Hui he eixit en la bici, un poc mes tard del previst perquè ja passaven de les 8'00. En un principi ha donat sensació de frescor però al poc d'anar pedalejant ja he notat la humitat que hi havia i m'he posat a suar com un condemnat.
Vaig per l'Assagador de Bellús, baixe el Salido i arribe a Bellús per a continuar pel Camí dels Banys cap a la presa. Continue pel Camí de Benigànim i per l'Assagador del Corral Vell cap a la lleu baixadeta del Camí Vell de València i de seguida cap amunt pel Camí de la Solana.... mira que m'agrada este tram, només que sents el piar dels pardals.... i la teua respiració perquè cada vegada va empinant-se mes. Fins que arribes a la Font de La Solana i ve la rampa de formigó.... una de les moltes filles de putes que hi han per ahí. Per arribar fins a l'Ermita hi han dos camins, el que du a la porta que està tancada i el de la Senda de la Penya Blanca que hi ha que empentar un poc la bici.

Després hi ha que tornar a la senda per continuar empentant un poc mes la bici i es veu la Senda Andalusa, te'n recordes Carlos???

La última vegada que vaig passar per ací les antenes no estaven. Fa quasi 4 anys i va ser amb Pep.

Des d'un poc abans de la caseta ja es pot pedalejar fins arribar a la creu.

Esmorze un poc per anar gastant les barretes abans de que caduquen, les vistes tot i estar un poc núvol son fantàstiques. Cap a un costat....

I cap a l'altre costat...

Ací comença la senda i per allà baix continua.... ROCK'N'ROLL!!!!!!

Anava baixant la trialera i he vist que hi havien unes marques a terra, deu ser del Trail de Bellús però en algun lloc m'he enganyat i no he anat pel lloc de costum perquè he passat del "açò a mi no em sona" al "jo per ací no he passat mai". Arribe al tram de la via que estan fent manteniment.

Vaig pel costat de la via fins abans d'arribar al túnel que es veu a la foto i allí continue baixant fins arribar a l'assut de Bellús. Hui puc passar per què no passa l'aigua per dalt però l'altre dia que si que passava l'aigua per dalt haguera tingut que pegar la volta.
Fa molta basca i estic totalment xopat, així que vaig a Bellús per a fer-me un refresc i descansar un poc.

Continue per l'Assagador de Bellús i el Camí de la Garrofera fins arribar al poble amb un poc mes de 31 km. Primer netege i engrase la bici i després a la piscina a banyar-me un poc abans de la dutxa. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada