11/8/17

Villargordo del Cabriel

Este matí també m'he alçat prompte però al final he eixit un poc mes tard del previst. A les 7'30 em pose en marxa. Hui feia uns fresquets 18 ºC quan he eixit. He fet com l'altre dia, com encara tenia mig dipòsit de gasolina agarre l'autovia cap a Almansa. Pare a les 8'00 per a fer-me un cafè i omplir el dipòsit. Poc després em desvie cap a Alpera i Alcalà del Xùquer.

Continue pujant el port i vaig direcció Casas Ibáñez, Villamalea, Villarta i abans d'arribar a Minglanilla agarre l'autovia per passar per l'Embassament de Contreras, que separa les províncies de València i Conca i arribar a Villargordo del Cabriel on pare a esmorzar.

Llom, tomaca i formatge, olives, beguda i cafè per 5€. Això es el preu típic d'un esmorzar i no el d'ahir. Continue cap a Camporrobles, novament a la província de Conca. Per ací la temperatura baixa un poc mes, per Mira on hi han un poc mes de curves disfrute un poc. Arribe a Landete fa uns moooooooolt frescos 15 ºC.... MAMA CACA!!!!! TINC FRED!!!! Son les 11'00 del matí. Però no estem en estiu???
Arribant a Manzaneruela em desvie.... ara comença el rock'n'roll. Esta carretera es xulíssima i en bon asfalt.

Una vegada a Sta. Cruz de Moya continue cap a Aras de los Olmos, tornant a entrar a la província de València. Passe per una zona preciosa, un paisatge espectacular en el Congost del Turia. La foto no es meua, tire d'internet.


Arribe a Titaguas i pare per omplir el dipòsit, ara ja arribe fins a casa de tiró. La temperatura ha pujat i 23 ºC son molt mes agraïts. Continue cap a Tuejar, Chelva i Losa del Obispo on poc després em desvie per anar cap a Bugarra i Pedralba on ja marca 28 ºC. Continue cap a Cheste, Montoi, Carlet i l'Alcudia on ja agarre l'autovia i directe fins a casa, abans d'arribar a Xàtiva ja em marcava 31 ºC.... mes del doble de temperatura en menys de dos hores. Al final ha arribat a les 14'00 hores i 458 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada