23/8/17

Vilallonga-Almisserà

Hui ruta en bici. M'alce a les 7'00, però entre pitos i flautes comence a pedalejar a les 7'40. Un poc mes tard del previst però tampoc molt. Agarre la via de servei i baixe fins Montaverner, continue per ella fins arribar a Rafol de Salem. Als peus del Benicadell, tinc que passar a l'altre costat.

Vaig pujant tranquil·lament i baixen dos ciclistes i el que va davant em pega un crit..... OSTI!!!!! es el meu germà Raul, si no em pega el crit no el reconec jajajajaja. Continue pujant fins arribar a la pista forestal. Ja tenia ganes.... estaven eixint-me granet de tant d'agsfalt.

La pujada no es massa forta, però com ja porte un ratet pujant ho agarre amb calma. Arribe al sostre de la ruta i comença la baixada per camí formigonat fins arribar a Beniarrés. Faig un tros de carretera i no passe pel primer túnel fins agarrar la Via Verda del Serpis i continuar cap a l'Orxa.

Continue per la via verda, fan ganes de banyar-se.

Fins que arribe al segon túnel, el primer per a mi i pose les llums.

Jo es que soc del "lado oscuro" però també veig "la llum al final del túnel" jajajajajaja

Es un tram molt bonic, dona igual les voltes que passes.

Baixe fins el riu.... he estat apunt de parar a banyar-me però al final he continuat. Ara toca la pujada fins la Cantera i posterior baixada fins la Font de la Reprimala on hi havia un cotxe parat al mig del camí... jo algun dia també vull ser el puto amo de algo.
Damunt per la via,m'he creuat amb un cotxe que anava a tota hòstia alçant molta polseguera, un altre puto amo. Si vol anar al Paris-Dakar que vaja però una via verda per on va gent amb bici i caminant no crec que siga el millor lloc per anar a eixa velocitat. Uns quilòmetres mes i arribe al bar, ja porte 47 km. Però ara a esmorzar. Brascada.... boníssim!!!!!!

L'entrepà, cacaus, olives, dos coca-coles i cafè 6€. Damunt també m'ha posat gel al camel per a tindre l'aigua fresca, no està gens malament. El problema ha sigut al pujar a la bici.... em feien un mal descomunal les cames, he estat apunt de parar. Continue per la via verda i veig este curiós espanta-ocells... quin sacrifici que ha fet el tio!!!!! jajajajaja

Arribe a Potries i està el Senyor Pirotècnic preparant la mascletà.

Continue fins arribar a Beniflà i agarre el Camí Reial de Xàtiva per a creuar el Riu Vernissa i agarrar el Camí Vell del Convent.

Fins arribar al Monestir de Sant Jeroni de Cotalba, està tancat.

Continue cap a Rótova.

Després de passar el poble, agarre el Camí de Borró i ve la part mes bonica de la ruta. Vaig una estona pel costat del riu i creuant-lo varies vegades.

Fins que agarre el Camí de la Solana i arribe a Almisserà. segon avituallament. Li demane un Aquarius i una botella gran, em diu que gran no en te i em dona una de xicoteta....

Quan ha vist que anava a tirar-la dins del camel em diu.... Xé si vols t'omplic la bolsa del serpentí que està fresca. Home.... pos si... moltes gràcies. Em bec les dos i amb el camel ple continue cap a Llocnou de Sant Jeroni on comença una altra pujada forta.... i damunt amb molta calor. Les cames ja van millor.
Passe la fàbrica de Verni-Pres i comença la baixada cap al riu.... on va eixe tio???? Quan m'ha vist fent-li la foto a pegat mitja volta.... Puto GPS!!!!! jajajajaja

Si no haguera estat jo no se si haguera creuat el riu.... el cementeri està ple de valents. Jo he anat per la dreta i a la meitat he creuat a l'esquerre, no hi havien ni tres dits per on he passat jo però el cotxe si que s'haguera estacat. Continue pel Camí Reial de Gandia i quan arribe a la carretera que va a Benicolet torna a baixar el mateix cotxe..... està mes perdut que una persona honrada en el PP.
Continue a la marxeta, fa mooooooooooolta calor i la pujada cap a 4 Camins l'agarre amb molta calma. Arribe a la Pobla del Duc i son les 14'10. Vaig a fer-me un altre refresquet.

Encara em queda aigua al camel i no està "massa" calenta. També he estat apunt de parar al Riu Missena per a banyar-me però es veu l'aigua un poc estancada i hi ha molt de "seno". Al poc arribe a la fita dels 2.000 km anuals.

L'any passat en vaig fer 2.100, enguany encara queden dies d'agost, setembre, octubre, novembre i desembre amb els seus dies de vacances.... GUAY!!!!!!!
Arribe a Montaverner i per la via de servei cap a l'Ecoparc fins arribar a casa a les 15'15 i 94 km. Buffffffffff.... molta calor i molt de cansament però content. Ací la resta de fotos https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10155419507276138.1073741904.560231137&type=3&uploaded=29&sw_fnr_id=3931694623&fnr_t=0     El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada