8/7/13

Abocaetes Cocentaina

Ahir una bona ruta amb la bici que no va acabar tan be.

Havia quedat a les 7'30 a Cocentaina amb Pedro. També van vindre Alfonso, Juan, Carlo i Tono de Xàtiva. Eixim per la carretera i via de servei fins Alcoi on arrepleguem a un altre company i ens encaminem cap al Barranc del Zinc, per les Casetes de Vilaplana ens vam desviar i ja no puc dir per on vam anar fins arribar al Camping de Mariola on vam esmorzar.


Pareix que ja no du el bar el mateix que ens va cobrar a Toni i a mi 9€ per un esmorzar i esta vegada ja ens van cobrar el preu mes lògic de 5€. Després vam continuar passant per una font que no se com es diu, al gps ni apareix.

Una foto abans d'arribar a Agres.

Poc després vaig tindre una avaria forta. Vaig trencar la pateta i el canvi, no em vaig donar conter quan es va trencar sols que vaig sentir un clonck clonck i al parar vaig vorer la cadena penjant. Sort que duia una pateta de recanvi a la motxilla però per al canvi no duia repost, així que vam fer una reparació d'urgència per poder continuar. Gràcies Alfonso..... i gràcies Pedro per la brida jajajajajaja

Jo volia tornar per la via fins Bocairent però els altres es van obstinar en que tornara fins Cocentaina amb tots. Per a poder fer això vam tindre que modificar la ruta. Vam passar pel costat de la via fins arribar a la via del xixarra i directes cap a Muro i un poc mes avant fins arribar a l'autovia dels semàfors i per la via de servei fins Cocentaina.
Com vam arribar una mica mes prompte vam anar a fer-se una cervesa. Bon matí amb bona companyia . Ací està el vídeo de tono, el meu està al forn.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada