26/8/21

Barranc de l'Encantà

 Hui he fet una ruta que fa molt de temps que tenia previst fer, hi ha una ruta d'un Centre BTT però es quasi tota per asfalt i clar... no es el mateix.


A les 6'30 m'he alçat, carregue trastos al cotxe i a l'Embassament de Beniarrés on comença la ruta. Portaba dos tracks, el primer del 2010 (mama caca) a saber que em trobaré..... i l'altre d'Enrique d'Alcoi mes recent i prou diferent.

Comence a les 7'40 des de l'Embassament amb el track del 2010, la primera en la frente.... per ací no puc creuar.😡😡

Continue pel camí fins que s'acaba, per ací no puc continuar però després tornaré a banyar-me quan acabe la ruta.


Torne arrere i veig un lloc per on puc creuar..... però clar. Es veu fondo i porta corrent..... em tocarà creuar a peu.

Per damunt de les pedres i apoiant-me en la bici he creuat sense problemes. Passe pel costat d'unes casetes i arribe a la carretera. Em torne a posar les sabates i continue. Uns metres per la carretera i de seguida em desvie. Altra volta creuar el riu????? Este lloc el conec, vaig estar una vegada.

Em torne a llevar les sabates i passe..... ja banyat.... vaig a fer-me la foto😂😂😂😂

Em torne a posar les sabates i comença la pujada, arribe a unes casetes..... estos no passaran pel riu, segur que hi ha camí... En efecte, arribe a un camí asfaltat.... es pot evitar l'aventura.

Comence a pujar, primer per asfalt, després per terra, després formigó, altra volta terra. Està prou empinat però vaig pujant tranquil.


Després ve un tros que vas planejant, després una baixada per formigó i després cap amunt novament. Arribe al lloc on coincidixen els dos tracks. Deixe el primer i enganxe amb el segon. Porte quasi 14 km.

Aprofite la paradeta per a pegar un mos. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hui no hi ha bocata😅😅 Continue i als pocs metres que tinc que desviar-me.....😱😱😱😱😱

No passa res, les rodetge i torne a eixir al camí, bé lo de camí es un dir....

Una senda que va perdent-se i tinc que anar continuament mirant el track per a no eixir-me'n. He fet zoom i he vist que no era massa tros i continue, podria haver tornat arrere i seguir l'altre track. Faig un poc mes d'1 km espentant la bici i arrapant-me..... si ho se agarre les protes😂😂😂😂 Finalment arribe al caminet pel que va el track i després d'una lleu pujada comença una baixada, em trobe un cartell que no habia vist mai, curiós.

Estic per dins d'una finca particular, però este cartell el veuen de front els que pugen, no els que baixen. Com no..... sempre em trobe les portes tallant el pas quan estic dins😰😰😰😰

Continue baixant fins arribar al Gorg del Salt, tinc que baixar unes escales per arribar baix de tot i prendre el tercer bany, tot i que hauria d'haber sigut el primer😅😅😅

No estic molt de temps, hi ha gent i estic calfant-me en un "tontolaba" que està tirant pedres dins del toll..... voldrà omplir-lo de pedres????😡😡😡😡

Continue per una senda xula.....

..... fins que la senda deixa de baixar i comença a pujar, toca espenatr de nou. QUE XULO!!!! Hi ha gent banyant-se allí

Continue espentant fins arribar dalt...... i si el track anara al revés???? Esta senda de baixada fins el Gorg no tendria mala pinta. Continue pel Camí de Tormos fins arribar enfront de Planes i per la carretera cap a l'Embassament de Beniarrés. Una vegada allí torne a agarrar el primer camí que he fet este matí per anar a pegar-me un bany. Ara son les 13 hores i apetix. Pel matí no hi havia ningú, ara si.


Torne arrere i pare baix de la presa per a vorer el desaigüe. Foto ràpida i me'n vaig, que fa olor de pudent.

Carregue trastos al coxe i cap al poble, just abans de que tanque el bar i puga arreplegar el trofeu que he guanyat. 😊

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada