18/8/21

Villalonga LT (BiB)

 Hui rutaka quilomètrica per a cumplir els 3.000 km anuals..... però aixó ha sigut quasi arribant.


Ja la vaig fer l'any passat, però vaig tocar algo del GPS i vaig borrar els primers quilòmetres. Així que hui he anat per a tornar-la a fer. He eixit un poc mes tard que l'any passat, a les 6'15 per a no botar-me el toc de queda.

Pel carril bici cap a Montaverner i el Ràfol de Salem, continue cap amunt per un tros de carretera fins arribar a la pista del Benicadell. Porte 20 km, pare a pegar un mos i canviar a les ulleres de sol, ja es de dia.

Vaig pujant fins arribar dalt de tot, son les 8'15. Baixe a Beniarrés i agarre la via. Es veu la llum al final del túnel.😅😅😅


Continue i arribe a l'Estació de l'Orxa.

Foto ràpida de l'estació i del Castell de Perpuxent i continue. Arribe a la part mes bonica de la ruta, el Riu Serpis.

Passe a l'altre costat pel pont del Racó del Duc, m'he creuat amb varis ciclistes però en cap duent el mateix sentit. Puge a la pedrera.

Baixe cap a la Font de la Reprimala i arribe a Villalonga, directe al bar. Son les 9'30. Encara hi ha poca gent.

Esmorzar l'entrepà de la casa: Llom, tomaca, formatge i orégan, mes cacus, olives, beguda i tallat 6'50€. A les 10'10 em torne a posar en marxa. Torne a agarrar la via i vaig cap a Potries. Allí em desvie cap al Monestir, primer vaig pel costat de la carretera per una via de servei.

Passe la Venta Toni i arribe al Monestir de Sant Jeroni de Cotalba.

Ja comença a fer calor..... però no es la de l'any passat. Porte prou aigua fins arribar al poble i no fa falta cap parada per a beure. Passe per dins d'un barranquet per arribar a Rótova i continue pel Camí de Balançà.

Arribe a Almisserà, foto ràpida i continue.😖

Arribe a Llocnou de Sant Jeroni i pel Camí de la Planisa cap amunt, passe Vernipres i baixe per a creuar el Riu Vernissa, hi ha aigua però no arribe a banyar-me els peus, ja ho tinc controlat.😅😅😅😅 Continue pel Camí Reial de Gandia i només passar la Pobla del Duc cumplisc els 3.000 km anuals. Els anys bons els cumplia a finals d'octubre, l'any passat que va ser de récord els faig fer en setembre..... enguany en Agost..... FLIPA CON FLOPS!!!!!💪💪💪💪💪💪💪

Una baixadeta, una pujadeta i una altra baixadeta per arribar al Riu Missena. Si Cau fa Xof.💦💦😂😂😂

He arribat a les 12'34 i he eixit a les 12'50..... com l'any passat. Continue pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner, continue cap amunt per la via de servei fins arribar al poble cap a les 13'30. Vaig a un bar per a fer-me una cervesa ben fresca però està tancat, així que vaig a un altre bar.

Al anar de bar en bar he fet algun quilòmetre de mes, però ahí queda la dada..... "95'4 pa la saca"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada