25/8/21

Aielo de Rugat, la 3 en 1

 Ahir ruta en bici per a enllaçar tres baixades en una per Aielo de Rugat. La tercera baixada la conec des de fa temps, la segona es una senda que he fet dos vegades però pujant i la tercera la vaig descobrir fa poc, com no...... espentant la baici cap amunt.

A les 7'30 em pose en marxa, vaig pel carril bici cap a Montaverner i el Ràfol de Salem. Allí em desvie per a pujar cap al Poliesportiu de Castelló de Rugat i pel Camí de la Serra cap amunt. Arribe a l'inici de la Trialera de la Solana, baixada curta però molt molt tècnica..... massa per a mi. Comença el Rock'n'Roll. No tinc nivell per a baixar per ací i he fet molts peus, però es curta. Si fora mes llarga igual no torne a passar, aixina....

Una vegada baix, ve una senda ascendent..... es pot pedalejar però te el seu punt tècnic i va exigin-te en les revoltes i en les pedres. De seguida arribe a la segona baixada, que es la que he fet varies vegades de pujada. Es una baixada molt molt ràpida.

Ixes al camí i als pocs metres ve l'altra senda de baixada, te un xicotet remunte i comença la baixada pedrolera, ideal per a acabar en una sonrisa d'orella a orella

Una vegada al poble directe al bar, no hi ha molta gent. Son poc mes de les 10'00. Entrepà de Llom amb bolets amb vistes del Castell de Rugat, beguda i tallat 6€.

A les 10'40 em pose en marxa. Després del paró i de l'entrepà ve la part mes dura, pujar pel Camí del Molí. Està ben empinat i s'agarra. Després una lleu baixada i per la Pedrera dels Alonsos novament cap amunt. Torne a agarrar el Camí de la Serra i faig una baixadeta per una senda entre pins per arribar a Castelló de Rugat. Continue pel Camí del Molí per arribar a la via de servei de la carretera. Em desvie al Camí Reial de Gandia. Arribe al Riu Missena a les 12.... una imatge val mes que mil paraules.

Torne a eixir al Camí Reial de Gandia i per la via de servei cap munt per arribar al poble amb 53 km al cul. Estic un poc tocat per la pallisa d'ahir en la moto i hui la bici. Demà dormirem fins que siga hora de dinar😂😂😂😂😂😂

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada