10/8/21

Calar Alto - Cabo de Gata

 Ahir vaig fer una ruta que l'any passat ja la vaig fer, enguany li he canviat un lloc per visitar, la resta igual. A qui matina..... pues aixó.....

 Quan he eixit estaba el piso banyat però no plovia, així que rapidet no siga que es complique. Faig el mateix de l'any passat, com em queda mig dipòsit, no omplic i quan pare per al talladet aprofite. Autovia i manta. Quan passe Elx, pare per al repostatge i tallat. La gasolina està carísssima, mai habia posat 17 € de gasolina a la moto.Torne a l'autovia per a passar Murcia, Lorca i Puerto Lumbreras. Deixe l'autovia per a passar pel primer objectiu de la ruta, un poble amb nom curiós..... Fines.

De seguida passe per fora d'Olula del Rio i l'escultura gegant. Per ací hi ha moltes escultures perquè està ple de pedreres.

Faig el segon repostatge, no m'ha durant..... 209 km😂😂 Es que no em marca cap gasolinera en ruta, aixó vol dir que està a mes de 70 km. Continue cap a Serón..... pareix que te una visita.

Puge un port molt xulo, el Puerto de Las Menas..... espectacular.... bon asfalt i sense tràfic.... les coses de matinar. Quan estic arribant dalt em desvie un poc per anar a un camping que hi ha allí i vorer si puc esmorzar..... li pregunte a la xica si puc esmorzar i em diu: querras decir desayunar.... no no en ayunas ya estoy, yo quiero comer que he madrugado 😂😂😂😂

El lloc no està malament, l'esmorzar???? per ací no tenen cultura d'esmorzar i es car, el café si ho se no el demane😖.


Em torne a posar en marxa quan encara no son les 10. Acabe de pujar el port i vaig al següent objectiu de la ruta, l'Observatori de Calar Alto. Segons la wikipedia es el mes gran d'europa i està.... com no.... alt, a 2.168 metres. Fa una frescoreta de luxe.

 Agarre el teléfon i cride per a reservar taula on vull dinar..... no l'agarren.... a google posa que obrin a les 12.... pues ja tornaré a cridar.

Les vistes amb els núvols per baix son xulíssimes.


Continue baixant un port molt xulo cap a Gergal, per ací no habia passat, pels altres si. Arribe al següent objectiu de la ruta, un altre poble amb nom curiós. Nacimiento.

Continue cap a un altre poble que es diu Alhabia..... vaja carretera xula xula xula..... continue baixant des de Calar Alto fins arribar al Riu Andarax amb la carretera serpentejant pel costat del riu.... molt xula. Pare a cridar per teléfon..... continuen sense agarrar-lo....

Arribe al següent objectiu de la ruta, el far del Cap de Gata.

Per ací està petat de gent..... me'n vaig cagant llets!!!!! Torne arrere i pare al mateix lloc que l'any passat, banyet a la platja amb l'esglsesia de Las Salinas al fons.

Em pegue una dutxa i torne a cridar per teléfon..... continuen sense agarrar-lo.... CAUENLAMAR!!!!😡😡 Son les 13 hores.... si vaig pot estar petat de gent.... pues vaig a dinar al mateix lloc que l'any passat, un menú per 15€ i au.

Com està prop no em canvie.... vaig en el banyador i els escarpins i així es sequen i no tinc que canviar-me al mig del carrer😂

Entre el primer i el segon plat he anat a l'aseo a canviar-me, m'he llevat el banyador i els escarpins i m'he posat els pantalonets i les sandalies per a dinar fresc, quan acabe ja em torne a vestir de romà. Abans de les 15 em torne a posar en marxa i vaig cap al següent objectiu de la ruta, on m'haguera agradat banyar-me i dinar, la Isleta del Moro.

Ja he vist que per ací no hi han dutxes com al Cap de Gata i també hi ha molta gent.... no m'agrada.... descartat.... per a l'any que ve buscaré un altre lloc.

Volia anar a Carboneras per Agua Amarga..... però aixó es costa costa..... dic aniré per la nacional no agarre tant de tràfic i reposte abans..... pues el doble de res, o siga.... RES DE RES!!!! Arribant a Carbonera passe per davant d'una gasolinera però no es pot entrar.... arribe al poble....

Vaig cap avant i no hi ha cap gasolinera.... vaig cap amunt i tampoc.... torne arrere per un altre lloc i tampoc.... li pregunte a una dona i em diu que soles hi ha una.... un lloc tan turístic com Carboneras només te una gasolinera????? Finalment vaig a la gasolinera per baix per a poder entrar i reposte amb 257 km. Em diu el gasolinero per on tinc que anar per a pegar-li la volta al poble però me'n passe de llarg, no està indicat, torne arrere i ja li pegue la volta per anar al següent objectiu de la ruta, la Playa del Algarrobico, per a mi es Philip Island.

     

Per a la próxima tinc que posar la càmera damunt del guardarrail per a que es veja millor la curva 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


Ara ve un portet tan xulo com curt, per arribar al Mirador de la Granatilla.

Continue i arribe a Mojacar, foto a la platja i cap amunt per a pegar-li la volta i cap a la Garrucha.

Després de la Garrucha arribe a Villaricos.


Continue per la carrtera de la costa cap a San Juan de los Terreros i en Aguilas hauria d'haber anat cap a Tébar però he anat cap a Cabo Cope i he fet el mateix port de l'any passat..... es mes xulo però tardes mes. L'asfalt no es bo, però les vistes si.

Baixe cap a Ramonete i torne a agarrar la RM332 que es per la que hauria d'haber anat i per l'Asador cap a el Port de Mazarrón, no he vist al "Tiburón de Mazarrón"


 Continue per la mateixa carretera de Mazarrón-Cartagena, está molt xula. Però abans d'arribar a Cartagena em desvie per anar cap a Fuente Alamo i agarrar l'autovia un poc abans d'arribar al Puerto de las Cadenas i passar Murcia. Arribe a l'area de servei de Santomera i pare a fer l'ultim repostatge amb 243 km i un café fresc.

Ara ja tele-transportar-me a casa per intentar arribar a casa abans de que siga de nit, he eixit de nit i no tinc ganes d'arribar de nit. Al final he arribat a les.... i amb.... quilòmetres.

Bufffffffffffffff tinc el cul quadrat.... hui m'he alçat amb mal de muscle i tot, es noten les sequel·les de l'accident. M'han eixit uns poquets km mes que l'any passat però he arribat mes tard. De totes maneres no descarte fer-la l'any que ve novament 😂😂😂😂 El mapa de la part "central" de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada