14/8/21

Massalavés

 Hui hi havia prohibició d'anar cap a la Montanya per l'onada de calor i les mesures de prevenció pel risc d'incendi. Així que he anat a fer una rallymanada cap a Massalavés, amb la ruta que em va fer Pep Rutadura ja fa molts anys. Com està prevista molta calor.... a matinar s'ha dit!!!!


A les 6'20 em pose en marxa, puge per La Gaveta cap al port, comença a aclarir el dia. Tot i que a la foto es veu mes clar del que reialment estaba. Baixe el port i pel Camí la Palla cap a Novetlè, continue pel Camí la Bola i em desvie per anar per la circumval·lació de Xàtiva cap al cementeri i la LLosa de Ranes. Per ací ja no fan falta les llums.

Comence a pujar cap a l'Ermita de Sta. Anna i em desvie per a baixar a la Font Amarga.

Em desvie pel Camí dels Carboners, quantes canyes hi han al riu????😕

Continue pel Camí Reial de Madrid i el Camí Fondo per arribar a l'Ermita del Roser.

5 metres d'altura es fins el rellotge de l'Ermita????

Continue pel Camí de la Comporta i el pont de ferro de Gabarda per a continuar cap al Pont del Rei, declarat BIC.

Continue pel Camí de les Algoleges, em passen dos carretereros i intente que no se'n vagen massa, els porte a uns 30 metres fins que es desvien, jo continue fins arribar a Alberic, una partideta????😂😂😂😂😂😂😂

Em pareix que no passa molta gent per ací..... m'encanta passar per llocs que la gent no sol passar😊 Per baix d'este pont passa el tren.

Continue pel Camí de Capdella per a passar a l'altre costat de l'autovia i per la via de servei fins arribar als Ullals del Riu Verd.



Per l'autovia el Pegasus......

Continue pel Camí de la Reva fins arribar a Massalavés, directe al bar. Fa quasi 3 hores i mitja que he eixit. Rabo de Bou.


Crec que es l'ultima vegada que vinc a este bar. Abans hi havia mes trossos de carn i era mes barat..... el que no ha canviat son els crits que els pega l'ama als cambrers. Resulta molt molest estar esmorsant i sentir com crida als empleats com si foren esclaus.

Cap a les 10'30 em pose en marxa de nou, creue el Riu Verd per un pontet molt xicotet.... te mala pinta.... continue per camins fins arribar a Alberic de nou però per un altre lloc, faig un poc de carretera per a creuar el Riu Xúquer i després em desvie per caminets per a vorejar Castelló de la Ribera. El caminet pel costat del riu està perdut per la malesa, un pescador que hi ha allí em diu per on puc anar per eixir a Senyera.... PERFECTE!!!!

Continue per la vora del riu cap a Manuel, allí agarre la Via Augusta que també es Camí del Cid i de Santiago. Arribe a Genovés i Alboi. Per la Cova negra fins Bellús. Es mes tard del que tenia pensat, però bon moment per a refrescar-me un poc ràpidament i continue.

Per l'Assagador de Bellús i el Camí de la Garrofera fins arribar al poble, encara no son les 13'30.... com estic medicant-me i no puc fer-me dos cervesots.... vaig a la gasolinera i em faig un refresc i li pegue una rentada a la bici. Ja la tinc preparada per a la setmana que ve. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada