15/9/21

Motorland, Divendres.

 Este cap de setmana vaig estar al Gran Premi d'Aragó a Alcanyis. A Xest les entrades esgotades i ací sense problemes. M'agarre un dia de vacances i vaig.


Dijous per la nit vaig treballar, m'espatarre al sofà un poc abans de les 7 i a les 9 estaba en la dutxa. A les 9'45 eixia de la gasolinera. Autovia i manta fins Cabanes, continue fins Morella. Deixe trastos a l'hotel i me'n vaig.

Arribe al circuit, estic a l'ultima curva abans d'entrar a meta.

Els entrenaments de Moto3 pareixen una carrera😅😅

Les instal·lacions son tercer-mundistes..... grades desmontables, aseos mobils, no hi ha guarda-cascos, poques tendes, res de patrocinadors..... la única cosa bona es que tens la moto aprop. La 4 per la dreta.

😂😂😂


Marquez va cuare davant de mi.... no dona temps a enfocar be.😖


Quan s'acaben els entrenaments me'n vaig a dinar, pare al mateix lloc que fa dos anys (ja tinc fitxat bon lloc😅) i me'n vaig a dinar. Menú per 10€.


Un tallat del temps ací es així.

Fa dos anys hi havien tendes de merchandasing i discomobils, enguany no hi ha res. No hi ha ni gent.

Puge al Castell Calatravo, em faig una foto i me'n vaig a Morella.

Descanse un poc, em pegue una dutxa i vaig a pegar una passejada i sopar. Ací hi ha mes gent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada