5/12/20

Senyoriu de Rugat

 L'altre dia em va passar Juanma Ferri un track perquè haviem coincidit fent una ruta, encara que no es vam vorer. Vaig comprovar que ho coneixia quasi tot, excepte una senda i també que no havia fet les trialeres juntes. Així que hui he anat cap allí.

Les previsions eren de que hui faria molt de fred i vent. Així que he eixit preparat per a una glaciació.... al final no ha sigut per a tant. A les 8'15 em pose en marxa amb 4º C. Travesse el poble i després d'una baixadeta enseguida comença la pujada pel Camí de les Revoltes. Per a carregar les e-bikes????😂😂😂

Continue pujant, cada vegada fa mes vent per ací dalt. Pare al Refugi de les Planisses i pegue un mos ràpit per a continuar.

Ve un lleu puja-baixa fins arribar al Corral del Collat, m'asente al solet per a posar-me les protes i comença el Rock'n'Roll.

Hi ha alguna penya banyada i baixe amb precaució, açó es ombria. 

També es veu el Camí de les Revoltes pel que he pujat i perquè del seu nom. 😅

 

No vaig cap al Castell de Rugat com l'altra vegada i continue baixant fins arribar baix de tot.

Comence a pujar pel camí asfaltat i quan passe la pedrera ve la part que no conec. Es una senda xula però tenia la impresió que es una senda per a baixar.... quan m'han passat dos rallymans a tota pastilla.... no he dit res!!!!😅 A mi m'ha tocat empentar en alguna que altra rampa.

Finalment he eixit a un camí i després la baixadeta de Salem per eixir a la carretera del Port de Beniarrés. Es una pujada d'uns dos quilòmetres i després ve el Camí del Corral de Poldo. Per ací si que feia mol de vent, em costava en algun tram mantindre l'equilibri. Passe per la Cava de la Barcella, estan netejant-la.

Però com ja he dit, fa molt de vent per ací. Continue pujant fins arribar a l'inici de la trialera. Ja no està este cartell, el van trencar i van furtar els indicadors ja fa molt de temps.

M'he amagat com he pogut per avitar el vent mentre pegava un mos i em posava les protes. Continuem amb el Rock'n'Roll.

Vas passant varis Miradors mentre baixes, aquest del Benicadell.


Continue baixant, es una baixada molt pedrolera. Quan arribe baix em toca fer el mateix que vaig fer l'altre dia per la ruta que em vaig baixar de Gabi, fins arribar a la trailera que vaig descobrir l'altre dia. La Trailera de la Buitrera, esta baixada no te res a vorer amb les altres que son pedroleres, esta es de flow i d'anar ràpit... si saps!!!! que no es el meu cas 😓


Després ve la Senda del Tossalet de Calabuig que em va ensenyar Carlos fins arribar a Aielo a les 12'35 i un poc mes de 31 km. Molt bona volta.... el problema es que fer-la des de l'Olleria seràn uns 35 km mes.... ja vorem en estiu. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada