30/12/20

Ruta Rodaoreta

 Hui última ruta de l'any en la bici. Anit em vaig gitar tard i hui per tant he eixit tard. Passaven de les 9'30 quan m'he posat en marxa. Vaig cap a Bellús i Benigànim on he arribat a cumplir els 4.500 km anuals RECORD HISTÓRIC.

 


Després he continuat cap al poble arribant un poc abans de les 12 per a fer finalment 30 km. El total de quilòmetres ha sigut de 4.516. TOT UN RECORD HISTÓRIC. Es la primera vegada que faig tants quilòmetres, les rutes endureres no donen per a fer-ne molts. Encara que de volta en quan si que en faig alguna mes llarga, però no es lo habitual. I mes encara en un any tant roin i atípic com ha sigut este 2020, i el seu confinament pel coronavirus. 

Ja portava una bona progresió abans del confinament, que es va vorer aturada, però després.... vaig continuar en la mateixa línea i el resultat final ha sigut molt bo no, bonísim. L'any que ve..... mes i millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada