19/12/20

Ruta Formatgera

 Comencem les rutes Hivernals de vacances.... tot i que encara no estem ni en hivern ni en vacances😂😂😂

A les 7 passades he eixit de casa, amb 8ºC vaig a la gasolinera del polígon i "Terminal fora de servici", la gasolinera del poble està tancada a estes hores així que ni vaig, pare a la gasolinera del Port i tancada per "Horari Covid".... CAGUENL'OSTIA!!!! Continue i pare a la gasolinera que hi ha baix del Port de Càrcer..... OBERTA!!!!!!!!!!!!!!!👏👏👏👏  A la tercera va la vençuda, però he perdut mes de 20 minuts.

Continue per l'autovia però ja sense fixar-me en l'hora. Quan arribe a Almenara pare a fer-me un tallat, continue i em desvie cap a l'Embassament de Sitjar, l'Alcora, Costur, Les Useres i Atzeneta on pare a comprar una fogassa (previa reserva). Continue cap a la Torre d'En Bessora i l'Ermitori de Sant Pau on pare a esmorzar.

Costelles, morro i creilles, cacaus, olives, beguda i tallat 6'50€

Just al costat del bar està la gasolinera així que aprofite per a fer el primer repostatge amb 243 km. Continue cap a Catí per a comprar formatges, com la cooperativa està tancada vaig a una carnisseria per a comprar els formatges i un poc d'embotit. 

Torne arrere i vaig novament a la Torre d'En Bessora, a la mateixa granja que vaig anar fa poc. Compre mes formatges, cuallades i iogurs casolans que va ser el que mes em va agradar. Continue cap a Atzeneta, Les Useres, Costur, l'Alcora, Onda, Artesa, Alcudia de Veo, Vall d'Almonacid que no havia passat mai per ací, Sogorb, Altura, Santuari de la Cova Santa.

Es un portet molt xulo i gens de tràfic.

Finalment arribe a Alcublas i la seua avioneta, esta vegada no he parat, Bodegas de Pardanchinos i Villar del Arzobispo on he parat a dinar passades les 14'30. Pare a un bar que hi ha al costat de la carretera i el tio em diu que no, que tanca a les 15..... tota l'hosteleria del pais queixant-se per que no tenen feina i este va sobrat.... pues ja li he fet la creu. Pare al següent bar que veig dins del poble.

Em diu el que te de menú i m'ha entrat pels ulls. De primer Olla Xurra.

Ara ja no fa fred però ha entrat molt bé😅. Quan està apunt de traure el segon, pollastre al forn..... comença l'ESPECTACLE!!!!!

Entra una dona i s'arrima a l'altra taula que hi ha ocupada amb varis homes i li diu al seu amb un tó crispat: TODAVIA ESTAS AQUÍ????😤😤

No se que li ha contestat l'home però a la dona no li ha fet gens de gràcia i li ha donat pressa. Es un home que estarà mes aprop dels 60 que dels 50. Se'n eixen cap a fora i als pocs minuts entra la dona i li diu al del bar que ixca a ajudar-la..... l'home del bar ix corrent i diu "Ya se ha caido va muy bebido", ha eixit amb l'altre home de la taula i un xic que entraba en eixe moment, al segon entra el xic i em diu que no ha caigut.... que volia agarrar el cotxe i la dona no el deixava i estaven discutint. A tot aixó jo vaig menjant-me el pollastre i em trauen el postre.

Al cap de 20 minuts he vist que entraven al cotxe de la dona i se'n van. Entra el del bar i diu que l'ha pogut convencer. Vaig fent-me el tallat. Als 5 minuts torna a vindre la dona i li diu al del bar que l'home estava obrint la porta del cotxe en marxa i se'n volia baixar i que ja no pot mes. Pobra dona!!!! Se'n ha eixit el del bar amb l'altre home cap a fora. Vaig a la cambrera i li dic que es cobre, em diu que son 12 €.

Li pregunte si l'espectacle està inclós al preu i em diu que no, que aixó es gratis 😂😂😂😂 Em ric per no plorar, hi ha gent que no te dret a estar viva😡😡. Pobra dona!!!!!

Quan me'n he anat estaven intentant disuadir-lo de que no agarrara el cotxe però l'home ja estava dins. Pobra dona!!!!

Em pose en marxa cap a les 15'30, continue cap a Bodegas de Vanacloig i Sot de Chera. La carretera esta del Port del Salt de la Mora m'encanta.💖

Arribe a Chera.... està clar, no???😅😅

Finalment arribe a Requena un poc abans de les 17 hores després de fer l'altre portet xulo del Reatillo. Pegue una xicoteta volta pel poble i no veig cap carnisseria oberta..... vaig a posar gasolina amb 248 km i continue buscant una carnisseria oberta.... mitja hora pegant voltes pel poble i totes les que he vist tancades. Al final me'n he anat sense poder comprar res d'embotit.

Per a dinar m'habia llevat pells, però per a posar-me en marxa cap a casa m'he tornat a abrigar perquè ja començaba a fer frescoreta. Autovia i manta i cap a casa sense parar per arribar a les.... i amb quilòmetres...

Ací totes les compres que he fet juntes. La fogassa d'Atzeneta (el pa), formatges i embotit de Catí i formatges, iogurs i cuallada de la Torre d'En Bessora.

El mapa de la ruta.... mes o menys i retallant-lo un poc per baix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada