29/11/20

Culla

 Hui ruta mitjana, ja feia temps que no venia per ací.

M'he alçat matí, a les 7'15 he eixit de casa. Vaig a la gasolinera i em pose en marxa, ací feia 9º C i vaig amb els guants, el xaleco i els calcetins calefactables enxufats. Pensava que per ací feria menys fred i per Castelló en faria mes, però ha sigut al revés. A les 8'30 pare a Almenara a fer-me el tallat, quan m'he posat en marxa he estat dubtant si enxufar-ho tot o no. Al final ho he enxufat tot..... i he tingut que parar la moto per a apagar-ho tot perquè sobretot els peus em cremàven.

Quan m'he desviat cap a l'Alcora la carretera estava molt banyada, així que espaiet i bona lletra, quan passe Costur i Les Useres ha sigut on he tingut que parar perquè estava axixarrant-me... en 15º C no cal portar res😅😅

Aprofite la parada per a parar-ho tot, fer la foto.... i un xorret. Continue fins Atzeneta, com m'imaginava la panaderia a la que vaig està tancada, hi ha una altra oberta però hi ha molta cua, així que no pare. Continue cap a Culla i abans d'arribar em desvie per anar al bar.



L'esmorzar m'ha costat 15€, crec que els dos plats els trauen una mica mes plens que abans.... però ja no trauen el tercer plat. Compre un décim per a canviar-me la bici i continue. Ací ha vingut la part nova de la ruta, bé.... en realitat no es nova però com on vaig a comprar formatges hui està tancat per ser diumenge he buscat per google un altre lloc on comprar formatges i l'he trobat molt aprop, a la Torre d'En Bessora.

6 quallades, 4 iogurts i dos formatges tot fet amb la llet de les seues ovelles, 18€.

Continue cap a l'Ermitori de Sant Pau per a fer el primer repostatge amb 237 km, ja feia una estona que anava amb reserva. Continue cap a Vilafamés, Sant Joan de Moró, l'Alcora, Ribesalbes, Onda, Tales, Veo i abans d'arribar a Aín em desvie cap a Almedijar..... però totes les carreteres estan molt banyades, i esta en concret es molt estreta i en mal estat.... el GPS diu que arribe a casa a les 16'37 bufffffffffffff que gosera... pegue la volta i vaig cap a Aín, Eslida, Artana i agarre l'autovia.... ja no fa falta que pare a repostar així que continue per l'autovia fins arribar a casa a les 14'40.

No tinc fam.... així que prove la quallada de xocolate i a pegar la becadeta al sofà. El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada