1/1/21

1ª de l'any. Cim Romaguera

 Hui primera ruta ciclista de l'any. Com estan els bars tancats i no es pot anar a esmorzar a cap lloc... al Cim de Romaguera.


He eixit molt tard..... a les 10'10. Velar i matinar no pot ser. Fa una mica de vent, espere que allà dalt no en faça massa. Per l'Assagador de Bellús cap al poble. Continue cap a la presa i per l'Assagador del Corral Vell fins el Camí Vell de València. Comença la pujada propiament dita, per ací fa menys vent del que em pensava. Em desvie pel Camí de la Solana i pare a la Font de la Solana per a menjar una barreta. Així si dalt fa molt de vent ja he menjat i de pas descanse un poc abans de la fooooooorta rampa de formigó.

Continue pujant la rampa de formigó, només es del 38 % Una vegada dalt continue cap al dipósit i un poc mes avant ja toca BMX (Bicicleta al Muscle eXtrem). Em creue amb uns que van baixant a peu i es sorprenen de vorer per allí a un en bici, menys l'ultim que m'ha dit "Tu eres dels que els agrada baixar"😅😅😅 Un poc mes avant ja torna a ser ciclable fins arribar a la Creu de Romaguera i el seu betlem.

La veritat es que ací dalt fa menys vent del que em pensava, però com ja he menjat em pose les protes i cap abaix. Menut trialeró.... es massa tècnic per al meu nivell però son les que m'agraden.... raret que es uno. Quan arribe a la línea d'alta tensió puge un poc per a baixar per la senda mes pedrolera de totes. Una vegada a la via del tren baixe al riu i el creue per un assut que te uns taulons de fusta.

Ja estic a l'altre costat del riu sense haber passat per la carretera, continue fins a Bellús i per l'Assagador cap al Camí de la Garrofera i arribar al poble a les 13'10, just 3 hores i un poc mes de 32 km. No està gens malament per a ser la primera de l'any. El perfil de la ruta.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada