31/10/20

Tr Vallada (la de tota la vida)

 L'altre dia vaig anar a fer les Trialeres d'Enguera que feia molts anys que no les habia fet. Hui una altra ruta que fa molts anys que no habia fet, en concret des del 2015. La Trialera de Vallada pel Barranc dels Molars.

Anit vaig treballar i m'he gitat un poc abans de les 7, a les 9'30 m'he alçat. He dormit menys de tres hores i a les 9'50 ja estava pedalejant. Baixe el port i arribe a Canals, pel Camí de la Torreta cap a l'Alcudia i el seu polígon. Pel Camí d'Anna cap a Montesa. Puge al castell.

Com l'altre dia vaig vorer unes motos d'endur que es colaven per una senda hui he anat a "verihuar-ho". La foto no reflectix la pendent....

Des de baix te bona pinta.

La llàstima es que es curta, l'avantatge es que no tardes molt en tornar a estar dalt al castell. A esta baixada li diré la Llosa del Ramallar. Continue per la pista pujant cap al Corral de Campanilla. Continue pel Camí de la Plana fins a desviar-me, passes pel costat d'uns truscos d'abelles.... igual val la pena continuar un poc mes pel camí i eixir mes avant i no passar per allí.

Ja tinc Vallada a la vista. La baixad al GPS te molt bona pinta 😅😅😅

Es una baixada divertida i rapideta. Només te una dificultat tècnica a una revolta amb escalons i hui he vist la traçada...... hi ha que obrir-se a tope a l'esquerre per a fer la curva a la dreta per la part mes exterior, ací tinc un vídeo de fa moooooolts anys, https://www.youtube.com/watch?v=5PYtry5jy0I

Una vegada baix directe al bar, ja quasi son les 13 hores, bona hora per a esmorzar-dinar. Per a començar un suc de sibà.

L'entrepà Leo.... sobrassada, pexuga i ceba (el gavinet dona mostra de la mida)😂😝

Mes un refresc i un tallat per 9€..... bueno bé. A les 13'40 em torne a posar en marxa. Pel Camí del Pla cap al Camí Vell i després el Camí Reial de Xàtiva..... per ací ja vaig mortimer total. Es noten les poques hores que he dormit. Una vegada comença el port meu he agarrat amb calma totaaaaaaaaaaaaaaaaal. Al final he arribat a casa a les 15 hores i 55 km a les cames. Este mes he superat els quilòmetres que vaig fer l'any passat que va ser el millor de tots, tot i el confinament..... esperem que no hi haja un altre confinament. Ací el perfil d'una vegada que la vaig fer, falta la baixada de la LLosa del Ramallar que he fet hui i tornar a pujar al Castell de Montesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada