12/10/20

Enguera (trialera nova)

 Hui ruta amb la bici. Fa poc vaig estar per Enguera però no vaig fer les trialeres, fa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanys que no les havia fet, en concret des del 2013. Ha plogut un parell de vegades😅😅😅 Així que hui tocaba.

A les 8 em pose en marxa, pujant cap al port m'adelanten els de l'Olleria, pensava que em farien tapó baixant però paren dalt per a llevar-se roba, puc baixar tranquil. Continue cap a Canals, l'Alcudia i el seu polígon i pel Camí d'Anna cap a Montesa on puge al seu castell.

Em torne a posar en marxa i veig unes motos d'endur parades, quan passen es desvien per una senda.... ja tinc feina per a investigar 😅😅😅

Continue pujant per la pista fins arribar dalt de tot, hui es el primer dia de caça i es senten els trons.

Pegue un mos i continue a buscar l'inici de la trialera, no recordaba exactament lo lluny que està, menys mal que hi ha una paleta indicant-ho. Protes i cap abaix.... comença el Rock'n'Rollllllllllllllll

Te el seu punt tècnic..... i la seua pendent. Arribe a la paleta del desviament, sempre que habia passat per ací m'he desviat per a fer l'altra trialera i mai habia baixat recte. Però hui he vist que la paleta indica la Font Llucena.... la conec i te unes bones sendes.... pues ja que estic ací.... vaig a baixar i així ho conec.

Te un primer tram que està xulo.... després ve un tram molt tècnic que he tingut que fer a peu i després.... després toca caminar.... 300 metres??? al fer el canvi de lloma es inevitable caminar, amb pujada inclosa. He pensat que no mereixia la pena vindre per ací perquè tens que caminar i per l'altra trialera no. Després ve un tram amb flow.... si fora tota aixina???

Arribe al tram que conec i baixe per la Font Llucena fins baix de tot i continue cap al poble, directe al bar a esmorzar que s'ha fet tard. Un muntó de gent a la terrasa del bar fumant.... però no està prohibit pel covid??? Vaig dins. Entrepà de calamars, 5'50€. Bon lloc per vindre a esmozar.


A les 11'25 em torne a posar en marxa. Continue pel Camí Vell del riu fins a eixir a la carretera. Uns km per ella, adelantant a un carreterero i tot i em desvie pel camí fins a entrar al Barranc del Clot del Sastre. Continue cap a la Caseta dels Enans i pels camins cap a Canals. Mentre vaig per ací he estat pensant en la baixada nova.... segur que no mereix la pena fer-la???? hauré de vindre un altre dia per aclarir-me.😅😅😅😅😅 Creue Canals i a pujar el port de l'Olleria. Ja porte mes de 40 km a les cames i al pujar-lo es nota. Arribe a casa cap a les 13 hores i amb un poc mes de 50 km.

No es el perfil exacte perquè no està el Castell de Montesa... però paregut. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada