9/10/20

l'Enova

 Hui rutaka llarga, 74 km.


Anit vaig treballar i em vaig gitar sobre les 7 del matí, a les 10 em pose en marxa. Baixe el port i vaig cap a Xàtiva, pel cementeri cap a la Llosa. Comence a pujar cap a l'Ermita de Sta. Anna i em desvie per a baixar a la Font Amarga.

Continue per a buscar la figuera de pala gegant que li vaig vorer a Pep Rutadura, un poc de lluny es veu.... però no tan gran com vaig vorer a Pep.... en arribar m'he donat conter. La soca s'ha trencat i ha caigut i el que hi havia a terra ho han tallat a trossos.😓😓


Que llàstima, a les fotos que vaig vorer era enorme, ara s'ha quedat en menys de la meitat. Continue pel Camí dels Carboners cap a Castelló de la Ribera. Continue pel camí de la vora del riu i està tallat per la malesa, s'ha perdut la senda. Ja ho vaig vorer un dia i al final per uns bancals vaig aconseguir passar.... hui no veia manera de passar. Torne arrere per vorer si per l'assut que hi ha mes amunt puc passar i no es pot, busque un pont i no el trobe. Torne a baixar i vaig al poble i vaig per un camí fins arribar a Senyera. Ja tinc alternativa i quan passe Senyera.... el pont que estaba buscant CAUENLAMARSALÀ!!!! En fi, ja tinc dos alternatives 😆😆😆

Continue pel camí de la vora del riu i arribe a Manuel. Son les 12'30, vaig a buscar un bar per a esmorzar-dinar i dels 4 que hi han a la plaça del poble en cap em donen servici.... o em diuen que es tard per a esmorzar o prompte per a dinar. Veig un de menjar per a emportar però no fan entrepans. Estava pensant en anar a Torre de Lloris quan veig un home i li pregunte, em diu que a l'Enova que està pegat a Manuel hi ha un bar a la plaça que si que em donaran. Entre pitos i flautes quan he arribat allí ja eren les 13 hores. M'he menjat un plat d'arròs del Senyoret que estava de luxe.

El de la foto mes un altre refresc i un tallat 8€... no està malament. La próxima vegada que vinga per ací vinc directe a este bar. A les 13'40 em pose en marxa, torne a Manuel i pel Camí del Cid/Santiago continue cap Genovés i Alboi. Osti tu!!!!!! quan de cotxe pel riu..... estava petat de gent. Continue cap a Bellús per l'Estret de les Aigües i pel Camí de la Garrofera cap al poble on he arribat passades les 15'15 hores i 74 km a les cames. No està gens malament per a menys de tres hores que he dormit.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada