5/10/20

Moixent

 Hui ruta per a començar la setmana, rallyman a tope.


Un poc abans de les 8 he eixit, primer vaig a fer-me la foto del RunCàncer.

Després ja em pose en marxa definitivament. Per la via de servei de l'autovia cap a Aielo. Puge el Port del Paller per la carretera i continue cap a Moixent, tot per la carretera. No pare al bosquet per arribar el mes prompte possible per a esmorzar. Vaig esmorzar una vegada per ací però no recorde el bar..... li pregunte a una xica i em diu a quin bar anar.

Veient el que hi ha, li demane a la xica: Tortilla de carxofes, llonganissa i entreverat. Mes beguda mes tallat.... 5'50 €.


FLIPE!!!!!!!!!!!!!!!!! Menys mal que li he preguntat a la xica perquè he hagut de pegar la volta per anar a eixe bar. Com va dir Terminator: TORNARÉ!!!!!

He arribat al bar un poc passades les 10, a les 10'40 em torne a posar en marxa. Vaig cap a les afores i pel Camí de les Hortes faig una senda i torne a eixir al Camí de Vallada. De seguida el deixe i continue per un camí que va pel costat del riu, creuant-lo varies vegades fins passar Vallada.

Després continue pel Camí Vell fins creuar el riu per última vegada i agarrar el Camí Reial de Xàtiva fins arribar al final. Ara toca pujar el Port de l'Olleria.

Hui fa menys vent que ahir i no vaig tan mal. Com sempre comence pujant el port amb el plat gran i quan arribe al formigó pose el xicotet.... però hui quan he arribat al formigó pense "vaig a pujar la primera rampa amb el plat gran" i aixó he fet, no m'ha costat tant com em pensaba. La segona rampa de formigó es mes curta però mes empinada, però ja que estic vaig a provar-ho també. Esta m'ha costat un poc mes però també l'he pujat i pel que queda... ja no el lleve.  Al final he arribat al poble cap a les 12'10 i 53 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada