26/10/20

Carricola

 Hui eixida matinera per aprofitar la setmana que treballe de nit. A les 7'40 em pose en marxa. Agarre el carril bici fins arribar al Camí de la Punta per a creuar el Riu Missena. Arribe a Otos i continue pel Camí de la Serra fins el dipòsit i continue per la Colada de la Plana fins arribar al Mirador de la Torre.

No fa fred però fa prou de vent i molesta. Torne arrere i baixe per la Senda de les Escultures, vaig directe a l'Hostal i està tancat, puge al bar de la plaça i em diuen que dilluns i dimarts tanca un, dimecres i dijous l'altre i divendres dissabte i diumenge estan els dos oberts. Es un poble molt xicotet i no tenen gent per a dos bars.

Després d'esmorzar em torne a posar en marxa, falta poc per a les 10. Baixe cap a les Arcades però abans em dona temps a jugar un poc.


Baixe a l'Arcà i em trobe una sorpresa.... HA CAIGUT!!!!!!

Es veu que hi ha una màquina treballant, el que em fa pensar que ja deu de fer prou de temps. Així era abans....


Em torne a posar en marxa i vaig per una senda per arribar a l'altra Arcà.


Continue pel Camí del Gatell amb una forta pujada per arribar a Atzeneta pel Camí d'Atzeneta. Baixe cap a Albaida i el Circuit de Velocitat per a creuar el Riu Albaida i agarrar el Camí Reial de Gandia per baixar fins Montaverner i pujar pel carril bici al poble on arribe abans de les 12.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada