26/9/20

Vistabella

 Hui he matinat per a fer una ruta en la moto.


A les 7 del matí em pose en marxa, 17º C. Pareixia poc però.... autovia i manta. Pare a Almenara per a fer-me un tallat i continue. Quan estic arribant a l'Alcora note frescor, mire i estic a 13º C. Continue cap a Costur, Les Useres i Atzeneta.... una carretera que m'encanta. Pare a comprar una fogassa i continue.

Pujant el Port del Collao comença a fer aire i baixar un poc mes la temperatuta.

Baixe un poc i comence a pujar un altre port, el del Vidre.

Per ací fa molt de vent, tant que quan he parat per a fer la foto he estat a punt de caure. Pare a la gasolinera per a fer el primer repostatge amb 228 km. Fa un fretorro que talla el pixorro!!!! 9º C. Vaig al bar on volia esmorzar, que ja vaig estar una vegada amb la dona i..... ESTÀ TANCAT!!!!!! estan d'obres, anit vaig mirar per internet per a vorer l'horari i posava que estava obert, no deia res de que estiguera tancat per obres.... MENUDA PUTADA!!! Pegue la volta i vaig a buscar un bar per poder esmorzar. Estaba bó però un poc car.

Foto d'un portal, en he vist dos.

Continue direcció a Puertomingalvo, normalment al fer el canvi de provincia hi ha un barranc o un riu... no es molt normal un túnel.

Al fer el canvi de província l'asfalt empitjora, arribant a Puertomingalvo millora.

Baixe un port.... de Mingalvo??? 😅😅😅😅 Canvie de província novament i arribe a Villahermosa del Rio.

Comence a pujar un altre port amb una pendent molt bèstia, crec que es el Port de Sant Bartolo. Pegue la volta per a fer la foto amb el Penyagolosa al fons.

Continue cap a Cortes d'Arenós, torne a canviar de província per a passar per Fuentes de Rubielos, Olba i.... Hasta luego Lucas!!!

Torne a entrar a la Província de Castelló per anar cap a la Pobla d'Arenós, Montanejos, Montán.... arribant a Caudiel adelante a la GC😓 i pel poble em tornen a passar..... cauenlamarsalànapolitana!!!! ara els tinc que tornar a adelantar😅😅

Una vegada arribe a l'autovia decidisc retallar ruta.... només retalle 10 km però quasi 90 minuts i..... amb un poc de sort no tinc que tornar a parar per a repostar. Quan vaig per l'Alcudia es posa la reserva.... OSTI!!!!!  queden 40 km.... i no he fet mai mes de 33 km en reserva.... arribaré???? Baixe velocitat i em quede a 100 km/h per a estalviar un poc.... hi han moltes gasolineres fins arribar a casa i podria haver parat a qualsevol.... però tampoc està mal saber exactament quants km puc fer en reserva.... mentre no es pare la moto dins del tunel cap problema 😅😅😅😅😅

Al final he arribat a la gasolinera del poble sense problemes bufffffffffffffff arribe a casa a les.... i amb quilòmetres...

El mapa.... mes o menys.... de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada