2/3/19

Santiago de la Espada

Peaso de rutaka que m'he espolsat hui, però, com va dir Jack el Destripador.... anem per parts.

Ahir per la vesprada em vaig preparar tres rutes diferents i per la nit vaig anar a treballar. Segons a l'hora que m'alçara faria la llarga, la curta o la mitja. A les 9'30 ja estava despert.... pues la llarga... CONDOSCOJONES!!!!
A les 9'50 em pose en marxa, un poc d'autovia i quan passe la Font de la Figuera pare a repostar i fer-me un tallat. Continue cap a Iecla entrant a la província de Murcia. Continue cap a Jumilla, Isso per a no passar per Hellín i Elche de la Sierra ja en la província d'Albacete. Poc després em desvie cap a Yeste, però abans passe per un poble amb nom curiós.

Després passe per l'Embassament de la Fuensanta, totes les vegades que he passat està igual de buit.

OSTI!!!! Un cotxe...

Continue fins arribar a Yeste.

Per la mateixa carretera de la Ruta Adventure que vaig fer, baixe cap al Riu Segura. Es una carretera amb un poc de mal asfalt, hi ha que anar mirant les curves, les pedres, la grava.... i el paisatge. En algun tram passe de 60 km/h jajajaja. Fins ací ho coneixia, he tardat dos hores.

A partir d'ací ja no ho conec, la carretera millora un poc.

Ara vaig pujant i les vistes son molt xules. Pare al Mirador Salto de la Novia, també conegut com Mirador de Zumeta.

Continue fins arribar a Santiago de la Espada en la província de Jaén on volia vorer una cosa, però no l'he trobat. Quan he arribat a casa he vist que no està a este poble... hauré de tornar jajajaja

Encara no son les 14'00 hores, com no tinc molta gana.... continue. OSTIAAAAAAAAAAAAA!!!!! Província de Granada.... ja me'n he passat una altra vegada fent la ruta jajajajajaja

Comence a pujar el port.... un port espectacular. Arribe dalt de tot però no veig el nom del port ni l'altitud. Però em trobe amb açò... un heliport????

Ja deia jo que per ací notava frescor... amb la neu a la vora de la carretera.

Continue fins a l'encreuament on em tinc que desviar per anar cap a Nerpio però.... la primera curva ja la veig des de l'encreuament amb terra.... com estarà la resta de la carretera.... millor o pitjor????

El cementeri està ple d'imprudents.... continue baixant el port que te bona carretera cap a la Puebla de Don Fabrique i quan arribe allí dine i ja vorem que faig... en això que veig com es diu el port. Puerto del Pinar a la província de Granada i a 1.600 metres d'alçada.

Continue baixant el port amb molt bon asfalt i gens de tràfic fins arribar a la Puebla de Don Fabrique, encara no son les 15'00. Vaig primer a repostar amb 318 km i després a dinar. Una sopeta, corder super-tendre, beguda, postre i cafè 15€.

Un poc abans de les 16'00 hores em pose en marxa... Un altre Entredicho???? Quants pobles hi han que es diuen així????

Arribe a Caravaca de la Cruz, Calasparra i Jumilla. Abans d'arribar a Yecla, a una rodona veig a la GC amb dos cotxes i un camió parats.... un KM mes cap amunt... un altre cotxe de la GC i un trípode muntat darrere d'un cartell de publicitat.... una recta i les senyals de 60 km/h... menuda escabexina que hauran fet.
Continue direcció la Font de la Figuera i per l'autovia a casa on he arribat a bona hora tot i haver eixit "tard" i haver fet 568 km.
El mapa de la ruta. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada