24/3/19

Agullent

Hui li ha tocat el torn a la bici, el divendres la vaig arreplegar. Cadena nova i repassà per a tindre-la apunt per a les vacances de pasqua.
Un poc abans de les 8 em pose en marxa, fa bon oratge. Vaig per la via de servei cap a Aielo i el Camí Reial de Gandia fins arribar a Ontinyent pel Camí de la Font Santa. Continue cap al Parc de Benarrai. D'ahí cap a al Cementeri i per la Pista del Torrater cap amunt, cauen la mar!!!! que empinat que està açò... feia anys i anys que no havia pujat per ací. Em desvie pel Camí d'Agres per anar a un lloc on han posat una especie d'estatua d'una cabra.... allà abaix...

Però no hi ha camí, torne un poc arrere i res de res... la posarien pujant des de la carretera... dic jo. En fi que m'he quedat en les ganes... tindré que tornar un altre dia i vorer si des de la carretera es pot pujar perquè per ací es mes d'una hora caminant sense la bici. Fent zoom amb la càmera de fotos es veu el ramat de cabretes... en deuen d'haver una vintena.

En fi, com no puc anar on volia, torne arrere a la pista del Torrater cap al repetidor i una mica mes avant em desvie per agarrar la Senda dels Enginyers i baixar a Agullent. Vaig al Parc de la Font Na Jordana per esmorzar. Entrepà de la casa... magre amb tomaca, beguda, cacaus, olives i cafè 5'50€. No està malament.

Continue per la senda que va per la vora del rieut.... molt xulo.

Torne a eixir a un camí asfaltat per tornar al poble i cap abaix per agarrar la via de servei que va pel costat de l'autovia fins arribar a Aielo i un poc mes avant pel Camí de la Foia de Candel fins arribar a l'Olleria amb 47 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada