17/3/19

Tr l'Alegre-Benissuera

Després de tres setmanes sense agarrar la bici perquè em feia mal la ma. La setmana passada ja la vaig poder agarrar, i hui ha tocat la prova de foc... baixar una trialera.
Passades les 8 del matí he eixit, vaig cap a l'Alegre per pujar cap a la creu. Abans d'arribar em desvie a la dreta i quan arribe dalt continue pel Camí de la Cova de Sant Nicolau.
De seguida pare i protes ON. Un poc de camí i enseguida ve la trailera, només he baixat per ací una vegada i va ser.... en el 2010!!!! Evidentment no recorde com es.... però està xula jajajajaja

Es veu el poble.

En eixe moment passen dos corredors del poble que conec de quan estava en el Club d'Atletisme... per ací baixes???? si, clar jajajajaja Només te un punt complicat a meitat ruta però l'he baixat bé. Al final també hi han dos tobogans per a baixar dos ribes que han sigut els punts mes complicats però els he baixat sense problemes. La ma no em fa mal, encara que tampoc he baixat a tope i he parat a meitat per fer una foto.
Una vegada baix, m'enganxe darrer d'un grup de ciclistes però ells no han entrat per dins del Barranc de la Ponta i jo si. Arribe al Salido i veig que han fet una senda nova amb escalons.

Una vegada arribe al camí de l'Assagador de Bellús pare per a llevar-me les protes. Reprenc la marxa pel Camí Vell de Guadasèquies i em passen els ciclistes d'abans. Continue cap a l'Embassament de Bellús i passe per l'Aerodrom. hui està ambientat.


Estic allí uns minutets veient com despega l'anterior avioneta i després continue cap a Guadassèquies, continue pel Camí de la Dula fins arribar a Benissuera. No tenia pensat parar a esmorzar hui però he vist el cartell del bar.... i no he pogut evitar-ho jajajajaja. L'entrepà de la casa... llom, bacon, formatge amb tomaca i "picadillo" no està gens malament.

Tot l'anterior mes el cafè, 5€ està molt mes que bé. Salude a David que ha passat quan anava a arrancar i pel Camí de la Sèquia cap a Alfarrasí, continue per la vora del riu per eixir a la rodona del trobador i per la via de servei cap amunt fins arribar al poble amb 31 km. Vaig a netejar i engrassar la bici per a la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada