9/3/19

Ruta Rallyman

Hui ruta de Rallye....

Bueeeeeeeeeeeeeeno d'ixos no.... ruta de rallye amb la bici.
A les 20'25 em pose en marxa després de tres setmanes sense agarrar la bici. La ma continua fent-me mal i no puc agarrar bé el manillar de la bici. Agarre el carril bici cap a Montaverner, continue pel costat de la carretera cap a Castelló de Rugat i a la rodona de la carretera es on m'he trobat els cotxes..... d'axavo el ruidako que feien. En este cas.... copilota

Tots estaven buidant les rodes per a tindre menys pressió.

M'ha donat temps per a fer una foto de dins del cotxe.... i si s'encanten un poc me'n entre dins jajajajaja

Reprenc la marxa cap al Ràfol i sense arribar em desvie cap a Castelló de Rugat. Tinc que anar continuament canviant de postura i inclús anar soltant la ma del manillar per a descansar-la. Arribant al Poliesportiu es on tenien l'eixida per anar cap a Beniarrés.

Ací m'ha fastidiat un poc la ruta perquè no em deixaven passar per estar la carretera tallada. Com no tinc la ma bé, tampoc m'ha vingut mal perquè en lloc d'anar per camins he anat per la carretera. Abans d'arribar a Rugat em desvie cap a la pedrera. Ací prova de foc perquè tinc que baixar uns metres per una senda amb molta pedra.... no.... tinc que anar molt espaiet. Un poc d'asfalt i torne a baixar per senda pegant-li la volta al Tossalet de Calabuig. Comença bé....

I acaba millor per una senda molt endurera amb una baixada final molt xula..... però que he tingut que tornar a baixar molt espaiet per a que la ma no s'emporte molts colps. Arribe a Aielo de Rugat i vaig directe a esmorzar.

Esmorzar de plat, cacaus, olives, beguda i cafè 8 €. Molt bé Encara no son les 11 quan em torne a posar en marxa després d'ajudar a un altre ciclista que s'havia pegat un bac i no tenia claus per a posar bé la maneta del fre.... estos rallymaaaaans.
Continue pel Camí de Montixelvo fins arribar al poble, després pel Camí de Benicolet fins arribar al Camí Reial de Gandia. Una vegada allí cap amunt cap a la Pobla del Duc, continue cap a Montaverner i per la via de servei cap al poble on he arribat quasi a les 12'45. De cames bé per que anava espaiet però la ma si que m'ha molestat prou, sobretot quan no anava per asfalt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada