25/2/19

Desafio Ruta de l'arròs. Sueca

Ahir es va celebrar (queda millor esta paraula que disputar) el primer Desafio Ruta de l'arròs a Sueca. Es tracta d'anar seguint les indicacions del Roadbook que et donen al moment de l'eixida i anar passant per uns llocs on teníem que fer-se una foto. Si haguera anat jo soles m'haguera apuntat a l'opció A però com també venia Maite, millor apuntar-se a l'opció B i ja no es tenim que preocupar de fer el dinar al arribar a casa. 

Arribem a Sueca un poc passades les 8'00 i anem al lloc d'eixida. Arrepleguem els tickets i anem a desdejunar. Cafès i croissants. Com jo no tinc per a portar el Roadbook em pose al GPS els pobles pels que tenim que passar. L'incovenient es que no sabré on estan els llocs on hi ha que fer-se la foto, però només tinc que anar darrere de qualsevol de les moltes motos que participen.
Quasi a les 9 comença a eixir la gent. Anem direcció Favara moltes motos, continuem cap a Gandia, Oliva i Pego. A un semàfor ens quedem tallats i per dins del poble ja no se per on van les motos. Darrere venen uns i els deixe passar però pareix que tampoc ho saben. Després de pegar unes voltes i no vorer a ningú tornem a eixir a la carretera direcció l'Atzúbia. Com ja hem perdut un lloc per a fer-se la foto si no ens fem les altres tampoc passa res.
Continuem la ruta i no veig a ningú, ni per davant ni per darrere. Anem passant pobles i arribem al Mirador de la Vall de la Gallinera on hi ha un altre punt de control. Parem, preguntem a la gent que hi ha parada i continuem. Abans d'arribar a Planes ens desviem cap a l'Embassament de Beniarrés. Passat l'Embassament hi havia mes de 50 motos totes de Kawasaki parades, supose que algun Demo Day, després al dinar em va dir un que els va preguntar que no eren espanyols. Arribem a Beniarrés, se que ací es l'esmorzar però no se on. Estic parat a l'Stop i li pregunte a un que ve per darrere si està fent el Desafio i em diu que si, així que tire darrere d'ell al mateix moment que un altre em pregunta a mi. Però al que li havia preguntat jo.... anava a pujar el port sense parar a esmorzar???. Pare i l'altre xic que m'habia preguntat a mi em diu que es al bar de la piscina. Ja se on es, anem. Arribem un poc abans de les 11.

Li pregunte a Justo, uns dels organitzadors, quanta gent som i em diu que 150..... FLIPA!!!!!!!! L'entrepà de tortilla de creilles i entreverat acabat de fer, i no van tardar tant, estava boníssim.

No va faltar ni la beguda ni els cafès, i amb tanta gent.... repetisc es podria pensar que van tardar molt però no era així. Ja he esmorzat varies vegades a este bar amb les rutes de la bici i sempre ha estat bé.
Tranquil·lament ens posem en marxa, hi ha que pujar el Port de Beniarrés cap a Castelló de Rugat i la Pobla del Duc però al desviament unes motos que porte davant continuen recte. Arribem a Benigànim i no veiem cap moto.... a vorer si m'he enganyat??? Parem i no ve ningú així que pegue la volta. Quan estic arribant novament a la carretera de Gandia venen moltes motos.... pues anava bé!!! Torne a pegar la volta i altra vegada cap a la Pobla del Duc i Benigànim, ens desviem cap a El Genovés i abans d'arribar allí ens tornem a desviar cap a Llocnou d'en Fenollet. Quan arribe a Barxeta pare a repostar. Supose que tinc per arribar a Sueca però així ja tinc per arribar a casa.
En el moment que ixim passen unes motos. M'enganxe darrere d'ells perquè per ací ja no se exactament per on va la ruta. Continuem cap a Simat, la Barraca d'Aigües Vives i Alzira. Ací jo haguera anat cap a Riola però els que porte davant van cap a Corbera i abans d'arribar a Sueca anem cap a la Muntanyeta dels Sants on acaba la ruta.

Amb molt bones vistes.

I alguna que altra curiositat jajajajaja


Ens esperem fins que comence a eixir la gent i anem junts cap al lloc del dinar.... que no se ni on es ni com es va..... evidentment. Al final també s'ha quedat a dinar mes gent de la que em pensava.

Un lloc molt bonic per a celebracions. Si això li afegim la barra lliure de cervesa i les degustacions, que estes últimes nosaltres no hem arribat a temps de provar, fa un lloc excel·lent per dinar o sopar.

Quan estàvem fent-se "cerveses varies", el xic que m'habia preguntat a l'stop de Beniarrés em diu que era ell qui m'habia preguntat i després d'estar un ratet xarrant ens hem sentat amb ell i els seus amics. Ens han tret uns plats de picadeta i després 4 paelles



 Tres taules així, Maite i jo un poc amagats.

Al vorer que molta gent les provava les dos, ho fet jo també i la veritat es que estaven bones. Eren les 17'00 quan hem començat a menjar-la.

Fins i tot en ha sobrat i hi ha qui a aprofitat jajajaja

També ens han tret postres.

Han fet un sorteig i els cafès estaven demanats però eren les 18'25 i està fent se molt tard per tornar a casa així que no ens hem quedat per a prendre'ls. Ens posem en marxa pels costats dels arrossars fins eixir a l'autovia i tele-transportar-nos a casa on hem arribat a les 19'25 i 372 km, després de 12 hores des de que havíem eixit de bon matí de casa.
Ací està.... mes o menys.... el mapa de la ruta.

Al final hem passat un molt bon dia. Molt bona organització.... mes encara tenint en conter la gran quantitat de gent que érem. Bona ruta i conèixer gent nova amb la que em compartit mantel. Crec que Maite no tindrà inconvenient en repetir l'any que ve, ja que tampoc hem fet tants quilòmetres entre anar, ruta i tornada. Com va dir Terminator..... TORNARÉ!!!!!!

2 comentaris:

  1. Moltes gracies per la teua crónica, ens satisfà que ho hàgeu passat bé, vos esperem en la pròxima!!!. Soc el de la RS.

    ResponElimina