23/3/19

Xaló

Hui era un dia especial per eixir amb la moto. El sext aniversari des de que vaig tornar a néixer.... ademés tinc la roda nova que vaig posar el dijous.
Anit vaig treballar, quan m'he alçat he anat a fer-me un tallat i a les 10'15 m'he posat en marxa. Direcció Benilloba, Confrides i Guadalest.

Continue cap a Polop, Callosa d'En Sarrià, Altea la Vella, Calp i arribant a Xaló comence a notar alguna cosa rara. Continue cap a Parcent i em costa entrar a les curves.... pareix que la carretera està bruta però no es aixó. Arribe a Castell de Castells i cada vegada va pitjor... JA ESTÀ!!!! tinc la roda punxada. Tot i que vaig a Alcoi, la primera gasolinera que em trobaré està a Cocentaina... supose que arribe. Per Gorga ja anava mal de veritat.... avançant a un cotxe he xafat la ratlla discontinua i pareixia que anara a caure. Per Millena em crida Carlos i em diu a quin bar d'Alcoi estan. Per fi arribe a Cocentaina i vaig directe a una gasolinera per omplir la roda. Em quede mirant a vorer on està la mànega d'aire i el de la gasolinera em diu: Has punxat.... en parat no podia ni moure i m'ha ajudat l'home.
Li pose aire i de seguida he sentit el soroll desinflant-se....

Perdia aire ràpidament, així no puc continuar.... vaig a cridar a la grua li dic... ahí baix hi ha un taller de motos però no se si estarà obert em diu.... vaig a vorer. Li cride a Carlos i li dic que no puc anar i vaig al taller. Ràpidament m'ha posat l'home una metxa.... em diu que ha entrat massa fàcil i que deu ser d'un vidre que he xafat i no d'un clau. Ha sigut molt rapit, m'ha demanat 12€. En un primer moment m'ha paregut car però tenint en conter que m'ha solucionat el problema i en contrapartida el temps d'esperar a la grua i portar-me a casa tampoc està tan mal. Decidisc anar a Alcoi al bar que m'havien dit, la roda sense problemes.
He dinat amb Carlos, els Mataos que han anat amb ell i els Bikers de l'Alcoià que han estat fent la ruta amb ells i després torne cap a casa.
Ja que estic.... vaig a vorer si ha perdut aire la roda, pareix que no.... pues vaig cap a Agres a vorer que tal va. De luxe!!!! Sense problemes cap a Alfafara i pel Barranc de Bocairent cap a casa. El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada