27/12/18

Montcabrer Nadalenc

Hui la tradicional ruta de pujar al Montcabrer per vorer el Naixement que posen al cim. A les 8'05 em pose en marxa. Al cotxe marca 2º. Vaig pel polígon cap a l'Ermita de Sant Antoni de Dalt.

Mentre estic fent esta foto passa una xica corrent que anava mes apresa que jo en la bici.... bufffffffffff menut ritme que portava. Continue cap a la Font del Rotglar i comence a pujar cap al Morro del Porc, només passar-lo complisc els 3.500 km anuals. Crec que es el meu record.

Continue pel Pla de l'Anima per arribar al Port de Mariola i agarrar la Senda dels Cavalls. Abans era una senda.... ara han fet una bona destrossa, ja no es senda.

Passe l'Ermita de Santa Bàrbara i continue cap al Càmping i mes avant la Font del Mas dels Arbres on pare a pegar un mos.

Continue pujant cap al Mas de la Foia Ampla i pel Gr-7 cap amunt. Per ací no fa ni "fred" ni aire.

Em trobe a unes persones pujant per ací, es queden sorpresos de vorer a algú en una bici per ací i van preguntant-me coses. Arriben ells un moment abans que jo, ja passades les 11'20. La tradicional foto.


Foto al Cim del Montcabrer.

Estaven tots expectants quan m'he posat en marxa.... QUINA PRESIÓ!!!!! bufffffffffff intentaré no caure per a no donar mes espectacle jajajajaja
Baixe per l'altra senda que va a la Foia Ampla així arribe mes prompte a casa. Nova paradeta a la Font de Mariola.

Continue cap al Càmping i cap al Teular del Sapo.... menudes destrosses.

De seguida arribe a la senda que va cap a la Trialera de la Sarsa que ja fa temps que no baixe per ella.

Mes Rock'n'Roooooooooll

Una vegada baix a la via, directe cap al cotxe que tenia a la casella del CC Bocairent on he arribat cap a les 13'10 i 39 km. Amb un total de 3.531 km anuals. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada