1/12/18

Bc Llobera

L'altre dia els vaig ensenyar a Carlos i Gabi el vídeo del Barranc de la Llobera per si volien fer ruta i em vaig donar conter de que fa molt de temps que no he anat per ahí, així que blanc i en botella... ORXATA!!!!

A les 8 del matí em pose en marxa, fa frescor però res de l'altre mon. Puge per La Gaveta cap al Port i agarre la Senda del Portalet, el tram mes bonic.

Després d'arribar a l'encreuament dels Picatxos comença una lleu baixada. Al mapa es veu que està mal i em diu Barranc de Bocairent jajajajajajaja

De seguida altra vegada cap amunt fins arribar al lloc on ja es "Topabajo". Comence a baixar i em trobe a un corredor... No tens por d'anar per ací? em diu... la mateixa que tú... però mare meua per on estas baixant... esta es la part divertida. Hem estat una estona xarrant i li he explicat on anava i el tio sorprés. Continue cap al segon encreuament. Ara....

Mirant arrere.... per ahí he baixat jejejejejeje

Si abans habia començat el Rock'n'Roll.... ara comença el Heavy o el Punk jajajajajaja

El pas per la cova.

La senda està prou tancada, hi ha molta malesa. Es nota que per ací no passa molta gent.

Allà al fons Montesa... però queda la part "xunga"

 Hi ha un tram barranquero.... este es ciclable.

Este ja no, es la part mes dura perquè hi ha prou de pateo

Fins que arribe al Riu Canyoles, per desgràcia no passa molta aigua i puc creuar bé.

Hi ha que creuar varies vegades el riu i fer un poc de BMX... Bicicleta al Muscle eXtrem. Després ve un camí i quan arribe ací ha acabat la part d'aventura perquè he eixit del barranc. 18 km.... però de qualitat.

Ara comença la part de rallyman.... es que es una ruta que te de tot... enduro, rally i.... senderisme jajajajaja Una vegada al Camí Reial de Xàtiva només em queda fer la lleu baixada i començar a pujar el port. Una vegada dalt em creue amb unes bicis que estan fent el Duatló de l'Olleria.... duatló que no tenia ni idea que es feia i em vaig enterar l'altre dia. Així que m'enxufe darrere d'ells i abans d'arribar al Poliesportiu em desvie per a no entrar per l'arc dels corredors.


Ruta "durilla" de 29 km i que per lo tancada que està la senda hi ha que fer-la amb roba llarga i si pot ser vella jajajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada