24/12/18

Ports Manxecs

Hui ruta amb la moto. Ja fa temps em vaig descarregar una ruta d'uns ports manxecs que havia fet un tio però amb la bici. Així que he anat a vorer.
A les 7'00 del matí sona el despertador, vull arribar prompte a casa i no queda altra que matinar. A les 7'30 em pose en marxa, com tinc la meitat del dipòsit aprofite per eixir i quan duga una estona pare a repostar i em faig un cafè. No fa molt de fred.... 8ºC però ja m'imagine que quan puge el Port d'Almansa si que baixarà uns 3 ºC mes. Pues no!!!!! No han baixat 3º al pujar el port.... han baixat 5º.... estic a 3ºC. Fins i tot en una vaguada ha baixat a 1ºC.... i això si que es fred. Però ràpidament torna a uns "càlids" 3º. Pare a Almansa a repostar i em faig un tallat 1'10€.
Torne a l'autovia i al poc em desvie cap a Montealgre, per ací va pujant la temperatura. Per Tobarra fins i tot puja a 10º. Continue cap a Pozohondo, Peñas de San Pedro, Pozuelo i San Pedro on em desvie. Comença la carretera roin, ja m'imaginava que seria roin però no tant. Si per a moto es roin, amb bici en les rodes fines i sense amortiguadors te que ser un suplici.
Passe per El Batán a les 9'45 i pense.... al següent poble pare a esmorzar. Es El Berro... 4 cases.... no veig cap bar... continue al següent poble Navalengua, 5 cases tampoc veig cap bar. ix una xica d'una casa i pregunte.... em diu que torne arrere... ni de conya!!!! Següent poble Burrueco, 4 cases... tampoc hi ha bar. Següent poble Fuenlabrada.... que estic a Madrid??? son 3 cases ni pare. Em marca una gasolinera a 40 km... ja menjaré allí el que trobe.
Passe un altre poble Dehesa del Val i no pare, continue i em trobe un hostal al costat de la carretera.... blanc i en botella... ORXATA!!!!
Pues m'ha tocat la loteria!!!!!!!

Li pregunte a la dona i em diu que el mes típic es un plat.... pues plat!!!!! Mentre estic esperant ve la dona i posa mes llenya a la llar.... xe que booooooooooooooooooooooooo. I em trau el plat.

Estic esmorzant i estic cremant-me l'esquena.... però no m'aparte d'ací fins que em pegue foc jajajajaja. Després d'un tallat ben calent i girar-me per a que em pegara la calentor per davant, vaig a pagar i em demana 6€.... 6€???? Tenia un bitllet de 5 i un altre de 20.... estic buscant si tinc un euro però son monedetes i no m'arriba.... DA IGUAL... QUE TIENES??? 5'50€ m'ha costat l'esmorzar. FLIPE!!!!!
La ruta continua cap a Las Mohedas, Casa Rosa, Rio Madera, Batán del Puerto i Riopar.... però això suposa arribar mes tard de les 14'00 hores i vull arribar prompte així que continue cap a Bogarra i Ayna.

Continue cap a Hellín. No tenia que passar per dins del poble però com m'ha entrat la reserva vaig a omplir el dipòsit. Ara la temperatura es mes agradable i la carretera bona. Continue cap a Albatana, Ontur, Fuentealamo, Montealgre i Almansa on torne a agarrar l'autovia per a teletransportar-me fins el poble on he arribat a les 13'40 i 462 km.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada