3/12/18

Calvari de Xàtiva

Diuen que "las bicicletas son para el verano", però la tardor també es bonica, encara no fa fred i es veuen imatges de les fulles amb distintes tonalitats molt boniques. Ara ja han caigut dels arbres.

Baixe per dins del Barranc del Salido fins el mas, d'allí cap a Bellús i per l'Estret de les Aigües cap a Xàtiva passant per les Arcades d'Alboi. Fa poc vaig descobrir un nou repte.... pujar al Calvari de Xàtiva. L'anterior vegada que vaig estar ací vaig pujar però només em van eixir 5 revoltes a dretes i 1 a esquerres d'un total de 14. Hui he tornat a provar, este es el punt de partida. Les dos revoltes d'abans no les conte perquè hi han varis escalons.

Comence a pujar i... "la primera en la frente"... com l'altre dia. Ademés de que les revoltes a esquerres em costen mes, estes primeres tenen també escalons. La pujada no es gens física, es totalment tècnica. He millorat un poc, 5 revoltes a dretes (les mateixes) i 3 a esquerres.

Ja he aconseguit fer alguna mes... 8 de 14... la pròxima vegada mes. La baixada es molt mes fàcil.... menys dos les altres les he baixat, incloent les dos primeres que tenen escalons. Després i com es bona hora.... a esmorzar. Entrepà de llomello, pebraços i alls tendres.... a la foto no s'aprecia reialment la mida jajajajajaja

Sols m'he deixat les puntetes.... diuen que es el que engorda jajajajajaja

Entrepà XXL, cacaus, salmorra, beguda i cafè 6'50€ no està gens malament. Ara toca tornar a casa i pujar el port es farà molt "costera amunt". Hauria d'haber fet uns pocs quilòmetres per pla per anar escalfant però tampoc vull arribar molt tard, així que vaig directe cap a Novetlè i pel Camí la Palla a pujar el port.
Ho agarre en calma.... moooooolta calma. Una vegada dalt per la Gaveta fins el poble on he arribat cap a les 12. Bona hora. Ara que estic escrivint em done conter de lo barat que es l'esmorzar.... no he dinat jajajajajaja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada