22/12/18

Curset MTB

Em vaig apuntar a un Curset d'MTB per a la setmana passada però per un refredat no vaig poder assistir... i em vaig apuntar per a unes classes particulars per a hui. A les 8'30 arribe a Elx on havia quedat amb Pablo.

Després de les presentacions comencem la ruta. Primer baixem per una senda molt fàcil on Pablo va darrere de mi i va veient els meus defectes de posició a la bici.
Després anem a una lleu baixada amb un escaló. Primer va Pablo davant i jo seguint-lo i després m'ha estat explicant dos traçades i la tècnica que hi ha que portar a cada una d'elles.

Després fem una ascensió fins unes antenes on comença una trialera, la Mortal Kombat i on ha estat donant-me unes explicacions. La primera ací, explicant per on es fa la baixada i anticipar-se per a fer la curva mes ràpidament.

Després hem arribat a la part mes tècnica de la baixada, mentre estem allí explicant-me com es baixa, arriben unes bicis i veiem que ells no ho baixen. Després em toca el torn a mi després de les explicacions i vorer com ho feia ell. Primer ve una revolta prou xunga i amb pendent.... no em crec que haja baixat per ací jajajajajaja. Després a la part mes xunga de tota la baixada.... en l'ultim moment m'he "rajat" tot i que Pablo m'ha dit que no parara que estava baixant-ho bé... però ho he vist molt complicat. Molta pendent i uns bons escalons... no se.... potser la pròxima vegada???
Després ha vingut una altra baixada complicada.... darrere de Pablo pareix tot tan fàcil!!!! Arribem a la segona part de la baixada que es mes fàcil... anem parant i explicant-me com es fa la traçada i jo darrere d'ell. Després tornem a pujar i baixem pel mateix lloc, però esta vegada vaig jo davant i sense parar. He estat intentant seguir tots els consells que ell m'havia donat abans i la veritat es que m'he divertit baixant jajajajajajaja
Després tornem a fer la primera baixadeta del principi.... però ara seguint els consells i explicacions que ha estat donant Pablo durat el matí.... molt diferent.... mes fàcil mes ràpida i mes divertida!!!!
Arribem als cotxes, estirem i ens acomiadem.... a partir d'ara a intentar seguir els seus consells i que patisca menys durant les baixades per les seqüeles de l'accident.
Li cride a Carlos per anar a esmorzar amb ells..... i Carlos te el mòbil apagat.... QUE RARO!!!!!! Menys mal que m'havia dit on estava el bar i he pogut arribar bé.

Bon matí on he après varies coses per a millorar acabant amb un bon esmorzar-dinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada