8/12/18

Gasolinera Alex Rins-Alcanyis

Ahir per aprofitar el dia de pont vaig anar a pegar "una volteta" en la moto. A la gasolinera que te el pilot de MotoGP Alex Rins, al poble de son pare Valdealgorfa.

El despertador el tenia posat a les 7'00 del matí però un poc abans em desperte. A les 7'30 isc de la gasolinera. Fa frescor 9º C però tampoc massa. Agarre l'autovia amb mes tràfic del que em pensava.... no tot el mon està de pont. Quan arribe a Sagunt pare a l'Area de Servei a fer-me un tallat... 1'85€, la pròxima pararé en un altre lloc a vorer si tinc sort i costa 50 cèntims menys. Almenys estava calentet que es del que es tracta i faig una paradeta per descansar un poc.
Continue ruta i quan puge el port de la Pobla de Tornesa la temperatura baixa un poc mes 7ºC. Deixe l'autovia cap a la Vall d'Alba, per Els Ivarsos hi ha una carretera que va directe a Culla, però el bar al que vaig no està al poble. Així que continue cap a Els Rosildos i Sant Pau que es on altres vegades havia repostat però hui encara no fa falta, així que sense parar cap a la Torre d'En Besora on baixa la temperatura als 6ºC. La Carrasca de Culla... declarat Arbre Monumental de la Comunitat Valenciana fa 20 metres d'alt, 7 de contorn del tronc, 35 metres de diàmetre i un pes de 75 tones.

Son les 10 del matí, l'hora d'esmorzar. Ja he vingut en esta crec que 4 vegades... i segur que vinc 4 mes jajajajajaja. El que es veu a la foto mes el cafè 10€.

Quasi a les 11'00 em torne a posar en marxa cap a Culla.

En Benassal pare a fer el primer repostatge, 238 km. Continue pel Coll d'Ares cap a Ares del Maestrat.


Unes poques fotos i reprenc la marxa cap a Morella.

Allí no pare i continue per la Nacional, esta carretera porta molts anys en obres però encara no es tota recta. Entre a la província de Terol i passe per Montroig, als pocs quilòmetres arribe a la gasolinera.

Està a l'encreuament de la carretera que va a Tarragona i Saragossa, just enfront de per on vinc jo, no te cap perduda. Te com un circuitque li pega la volta per eixir. Allí hi ha una dona que només està pels matins i se'n anava ja però molt amablement m'ha explicat que la gasolinera si que es de Rins i que te merchandasing.

Mentre estem xarrant reb una trucada d'un tal Rafa des d'Andorra..... el pare de Rins???? Aprofite per fer-me un refresc i fer les fotos. Després continuem xarrant un poc fins que se'n anem. Continue cap a Alcanyis i puge al Parador.


Després m'encamine cap al Circuit però abans pare a La Estanca, no es deu de dinar malament ací, llàstima que encara no tinc fam.

Continue cap al Monument del Tambor.

Allí hi ha un altre moter menjant un entrepà, son les 14'00 hores i estem xarrant dient-nos d'on som i on anem. Ell de Saragossa i se'n anava ja a casa. Jo també cap a casa.... però encara em queda moooooooooolta ruta.

El Circuit està al costat.

El Guardia de Seguretat em deixa entrar a fer una foto de la recta de meta.

Pegant-li la volta al Circuit es veu el pòdium.

I ara si que si.... comence a tornar cap a casa. Em dirigisc cap a Calanda i la seua pressa.... el "navegador" diu que es per ací.... no ho tinc clar.... que faig????

La veritat es que havia parat al costat de la carretera per a fer la foto i vaig vorer el caminet asfaltat i em va quedar botant per a fer la foto caxonda jajajajaja Continue cap a Castellote però abans pare per a canviar la bateria de la GoPro i veig algo que es mou....

Un poc abans d'entrar al túnel que porta a Castellote està l'Ermita del Llovedor

Una vegada a Castellote, puge cap al castell per intentar fer una foto de prop i després al Torreón del Templario, es un museu però estava tancat, son les 16'00 hores.


Decidisc pegar un mos.... mes que per fam per l'hora que es. Aprofite per llevar-me la samarreta tècnica, estic axitxarrant-me. El que es veu mes un altre refresc (com picaven les braves) i un tallat 12€. Mes car que l'esmorzar

Crec que es moment d'avortar ruta en el primer moment que puga. Pare a l'embassament de Santolea, buit no.... el següent.

El paisatge xulíssim.

Però el sol està amagant-se, ja m'ha pillat el bou una altra vegada.... però es que sense fer parades no disfrutes de la ruta i jo he vingut a disfrutar.

Arribe a Olocau del Rei.... la ruta continua cap a Mirambel, Cantavieja, Mosqueruela, Linares de Mora, Rubielos de Mora, Mora de Rubielos, Manzanera, Arcos de Salinas, La Iesa, El Villar, Bugarra i Xest abans d'agarrar l'autovia.... però si vaig per allí me se fa de dia perquè de nit ja es. Em desvie cap a Forcall i Morella perquè es la gasolinera mes propera que tinc. Arribe allí mes fosc del que es veu a la foto.

Faig el segon repostatge amb 245 km i em pose en marxa.... arribaré sense parar per a repostar???? si no fa falta no pare.... con dos cojones!!!!!!
Ja es de nit i hi ha un poc de tràfic pel Port de Querol i costa adelantar una vegada en carretera lliure cap a Sant Mateu, Les Coves de Vinromà i Cabanes on agarre l'autovia. Per Vilareal hi ha un fort embossament amb els cotxes parats, accident de tràfic. Arribe a la circumval·lació de València.... crec que si que arribe a casa sense parar. La reserva es posa en marxa pujant el Port de l'Olleria.... ja estic a casa!!!! 256 km sense parar. Hora d'arribada i quilòmetres.

El mapa de la ruta.

No he fet la ruta que volia per fer-se de nit tan prompte, a estiu no haguera tingut problemes. Però els dos llocs que volia vorer els he vist, la resta de la ruta que no he fet ja havia passat per allí en alguna que altra ocasió. Ací la resta de fotos.
https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156622640061138&type=3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada