20/12/18

Dénia

Per aprofitar el primer dia de vacances, ruteta amb la moto. Fa unes setmanes vam anar a Xeraco per esmorzar a un bar que li havien donat un premi per tindre el millor esmorzar. Després d'haver eixit a la tv tenien el bar el ple... i no ens van voler atendre. A mi ja em va parèixer molt estrany perquè si jo tinguera un negoci mai li diria a un client NO.
Hui li he donat una segona oportunitat. Primer he anat a Dénia, vaig vorer una foto de un Clik de Playmobil gegant.


Es va construir per a commemorar el 50 aniversari d'una pel·lícula que es va rodar allí, el Capitán Jones. Tal i com diu a la placa que te als peus. Després foto de l'omnipresent castell i a esmorzar.

Vaig a Xeraco directe al bar, es bona hora i com es entre-setmana no està ple. He demanat les coquetes però no m'han tret els capellans, m'han dit uns ciclistes que hi ha que demanar-los també.

Estava bo però no m'ha paregut gran cosa.... damunt el servici lamentable per no dir una altra cosa.... estaven discutint els amos. La dona es posa a destapar una botella de vi per a una altra taula a la meua taula i li ha pegat dos colps. Agarra el plàstic protector del suro i el tira a terra. Després agarra una altra botella de vi i la caixa de cartó buida la tira enmig.... no se.... hi ha coses que es tenen que valorar també per a donar un premi com a millor esmorzar, no???
Almenys el preu no ha sigut una canyà, però per 5€ preferisc esmorzar en altres llocs tot i que siguen mes cars. Crec que si no torne per a menjar els capellans tampoc estic perdent-me res de l'altre mon.
Després he continuat cap a Tavernes, Simat, Xàtiva i per la Serra Grossa cap a Bellús i a les 12'00 al poble. Netejar la moto i a per les notes de les xiquetes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada