4/1/19

Vélez-Blanco

Hui una ruta llarga per anar a Vélez-Blanco amb la moto i provar el regal de Reis que m'he fet jo mateixa ejem ejem. Un "chaleco" calefactable..... i l'he provat ben provat.... però que ben provat, sense mariconades.

Cap a les 7'40 em pose en marxa, fa frescor 4ºC però es prou suportable.... sobretot amb el jupetí. Agarre l'autovia direcció la Font de la Figuera. La temperatura havia pujat un poc però en arribar a la boira que està per allí comença a baixar, no veia res i tenia que anar continuament netejant la visera. Passe Iecla i continua baixant fins els -1ºC. El cos prou bé però de la baixa temperatura tenia el mono, els guants i el casc banyats i estava començant a fer-se escarxa i ja no se'n anava de la visera perquè estava a la part de dins. Aprofite per parar a un bar i fer-me un tallat ben calent i dir-li al del bar que posara els guants damunt la cafetera per a que s'eixugaren un poc.
He eixit a les 9'00 i al poc deixa d'haver boira. Continue cap a Jumilla i Calasparra. Pare a esmorzar a un bar que conec d'una altra ruta. Creïlles a lo pobre i orelles amb salsa. Mes un altre tallat 6'50€

Ací també he posat els guants damunt la cafetera mentre esmorzava i me'ls he posat calentets. Continue la ruta i passe Caravaca. Al poc deixa de marcar-me cap gasolinera al navegador.... això vol dir que en 70 km de la ruta no en hi ha cap. Havia vist una senyal de Lorca 28 km.... vaig cap allí i si tinc sort en trobe una abans.... EN EFECTE!!!!! Als 1'5 km arribe a un poble i en te una. Faig el primer repostatge curt, amb només 218 km. El Amperio contra....

Torne arrere el tros que m'havia desviat per a continuar la ruta cap a Zarzilla de Ramos, passant pel Castell de Chiquena.

Continue cap a La Parroquia i per una carretera molt estreta que no m'ha agradat arribe a Vélez-Blanco. Espectacular l'altura del castell.



Després d'una breu visita per l'interior.... fins la taquilla.... em torne a posar en marxa i em trobe amb l'Indalo.

Com tenia que tornar per la mateixa carretera que havia vingut i no m'havia agradat.... decidisc anar a vorer Lorca que està prop. Vaig direcció Vélez-Rubio i per l'autovia cap a Lorca. He creuat tot el poble i hi havia molta gent pel carrer, supose que fent les últimes compres abans de Reis. Puge al Castell-Parador.

Per a tornar a enganxar amb la ruta que duc al navegador, veig que està la Carretera de Caravaca que passa pel poble que he repostat abans, La Paca. Continue fins arribar a Caravaca.

Son un poc mes de les 14'00. Puge al Santuari a fer unes fotos i després dine.



La veritat es que he tingut sort, passe per un carrer i veig un bar amb un menú de 10€. He dinat bé amb amanida, primer plat de sopa (fideus), segon de xulles de porc amb guarnició, postre i cafè. He fet una foto del bar per si torne per ací repetir.
Crec que eren cap a les 15'30 quan em pose en marxa cap a Calasparra i arribant a Jumilla faig el segon repostatge amb 246 km, 5€ només que arribe. Ara ja sense parar cap a Iecla, La Font de la Figuera i per l'autovia fins arribar al poble a les... i quilòmetres...

El mapa de la ruta.

L'auto-regal de Reis va de luxe. Els diners ben gastats sempre estan ben gastats. Quan he arribat a Vélez-Blanco he deixat d'enxufar-lo tot i que encara el duia posat però després de dinar ja l'he deixat a la maleta. Ací la resta de fotos.
https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156685964351138&type=3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada