3/11/18

Rallyman

Hui m'he alçat matí per a vorer els entrenaments de les motos i després eixir en la bici, però, els entrenaments s'han allargat per la pluja i quan s'han acabat ja era tard per fer el que tenia previst així que he canviat de pla.
Com l'altre dia vaig pujar la Calvari de Xàtiva pel costat roin, hui he decidit anar altra vegada i pujar pel bo i baixar pel "roin per a pujar"
Mentre estic pujant per La Gaveta m'avança un ciclista "con nocturnidad y alevosia" es a dir sense fer cap soroll i que jo no sabera que venia darrere, no li he pogut tornar la passada baixant el port perquè ell no ha anat cap allí.
Una vegada baix del port, pel Camí la Palla cap a Novetlè i pel Camí la Bola cap a Xàtiva. Puge cap a les Muralles del Castell i es veu el meu objectiu... pujar ahí sense fer peu. Ja se que no ho aconseguiré però anem allà.

Comence a pujar i "la primera en la frente". A la primera revolta peu a terra, estan molt tancades les curves. Només he pogut fer-ne 5 a dretes i una a esquerres i ja quasi dalt.... que ruïna!!!!
Des de dalt la pujada no es veu complicada, jo diria que es un 1% física i un 99% tècnica. Per a Ruben d'Alcoi 100% ciclable jajajajajaja

Una vegada baix pel Camí de Sant Antoni cap a la Cova Negra, mai m'havia creuat amb tanta gent per allí pareixia el Carrer Colón de València. Quan estic arribant a Bellús.... em torna a passar el mateix ciclista d'abans igual.... CAUENLAMARSALÀ!!!! A PER ELL!!! L'he passat arribant a la Casa Roja i amb el cap acatxat i pegant pedals fins arribar al poble on l'he tornat a vorer, jo per un camí i ell per un altre... no se qui serà però m'ha vingut bé perquè així he fet els últims 9 km a tope.
A vorer si la pròxima vegada que vaja a pujar al Calvari aconseguisc fer unes quantes revoltes mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada