20/11/18

Gran Premi Xest'18. Diumenge

Diumenge el dia de gran de les carreres, per desgràcia, ja estan els tres Mundials decidits i això li resta emoció. L'oratge tampoc ajuda gens ja que marca molta pluja, tot i això estan totes les entrades venudes. Abans d'eixir mire la predicció.... de moment no plou... en teoria comença a ploure a les 11i a l'hora de la carrera de MotoGP es quan mes plourà.
Per si de cas em pose l'impermeable abans d'eixir, son les 8'15 quan em pose en marxa. Per l'autovia no plou fins que arribe a la presó de Picassent. Quan arribe a l'A3 ja no plou i comença la cua de cotxes. Quan aparque son les 9'10. Com ja he vist les paradetes i no tinc que comprar res, vaig directe a la grada i esmorze quan es posa a ploure.

Un tallat calentet i a fer temps fins que comença la primera carrera, ja no plou i la podem vorer tranquil·lament.

El guanyador ha sigut un xiquet de 15 anys, el mes jove de tota la història Can Oncu... te la mateixa edat que el meu fill.... estic fent-me major jajajajajaja.
Pareix que fins i tot el cel s'aclarix un poc i podem vorer també la carrera de Moto2 tranquil·lament.
El guanyador ha sigut Oliveira que deixa la categoria, segon el valencià Lecuona i tercer Marquez que havia caigut anat primer.

Després ve un paró de una hora en que tots bromegem que haurien d'avançar la carrera de MotoGP ja que no plou. Quan ixen els pilots a pista.... comença a ploure.... I QUINA PLUJA!!!!!

Rins s'escapa i quan queden 14 voltes trauen bandera roja i paren la carrera. Creia que ja s'habia acabat i he eixit escopetat, a les 14'45 eixia de l'aparcament. Per l'autovia poques motos.... molt poques.... que raro que no m'adelante ningú. A les 15'40 estic en casa i es quan m'he emportat el xasco.... el meu fill em diu que han tornat a eixir i que ha guanyat Dovi.... MECAGUENLAPUTA!!!!!
Quan han tornat a eixir jo ja estava a meitat camí. En raó no m'adelantaven motos. La veritat es que em sap mal, jo vaig a vorer les carreres. Si ho haguera sabut m'haguera esperat, m'he precipitat per a eixir.... NO TORNARÀ A PASSAR!!!!!
En fi que enguany un any mes, i ja porte 20 anys. Ha hagut de tot en tants anys però esperem que l'any que ve no ploga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada