1/11/18

Beneixama. Tr Pontal

Carlos m'havia parlat varies vegades d'esta trialera. M'ha passat el track i he anat a vorer pels meus propis ulls com es, per tant, gràcies pel track Carlos.
La ruta es la mateixa que vaig fer amb els Mataos a finals de l'any passat però canviant la trialera final de l'Alt dels 3 Pinets per la de hui del Pontal.

El lloc d'eixida el mateix, baix de l'Alberg de la Talaieta. Hora les 8'15, temperatura..... millor de l'esperada, per Banyeres marcava 2ºC però ací 5ºC. Comence remuntant per la carretera uns 7 km fins arribar a la Senda del Pontal però no, encara no vaig a baixar. Continue cap a l'Alberg de Rita i comença el festival de sendes. Si estiguérem als Pirineus sería una ruta impresionant, ací no ho es menys però no te la mateixa fama. Arribe al Coll dels llops i per davant del Refugi a baixar la Senda del Toll.... no es el mateix baixar-la que pujar-la jajajajaja
Una vegada baix, continue per dins del Barranc del Toll Vell.... no Carlos, tot no es ciclable.

Continue pujant i per un desviament fins la Font de la Duenya.

Continue pujant fins una pista, al poc em desvie i pare a pegar un mos i posar-me les protes, ve la primera baixada tècnica, el Fontipark. Està una mica banyat i he baixat amb precaució, però així tot m'he pegat un bon susto.... baixant la trialera hi ha una curva amb un escaló, m'obric per a traçar-la millor i de sobte m'enganxe amb una rama.... he parat en sec i quan anava a caure cap a l'altre costat no se com ho he fet però m'he agarrat de la mateixa rama que m'havia enganxat. Continue baixant sense cap problema i agarre la Senda de les Bassetes, esta vegada no està banyada i arribe al Barranc de l'Arcada.
Puge un poc i de seguida agarre una altra senda, per dins del Barranc de l'Ombria.

Fins que arribe a la Font del Nano.

I un poc mes avant a la Font de Gamellons.

Puge fins la Casa dels Enginyers i per la Senda del Remallar cap amunt.

Un poc banyada però molt bonica.

Una vegada dalt a la pista, baixe passant per davant del Refugi de Castelló fins el barranc del Toll Vell pel que havia passat fa poc. Ara agarre novament el Camí del Pontal i ara si que si vaig cap a la trialera, però abans hi ha una bona pujada amb unes rampes formigonades que tiren cap arrere. M'ha costat molt pujar..... molt. De fet creia que no arribaria, menys mal que anava soles perquè he agarrat un bon "pajaró". El Tio del Mazo m'ha arreat ben arreat. Pareix que el constipat m'ha passat una bona factura.

Un poc mes avant comença la baixada, te molt bona pinta

Es divertida però anava tan cansat que no l'he disfrutat com toca.

Una vegada baix estic a pocs metres del cotxe. Tindré que tornar prompte perquè m'he quedat amb ganes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada