2/11/18

Dia de pont dia de moto

Hui per aprofitar el dia de pont.... dia de moto. M'he alçat a les 7'30 i està plovent..... mecauenlamar!!! a les 8'30 ja no plou.... au!!!!!
He eixit a les 8'45, cauen unes gotiues i com tinc quasi mig dipòsit em pose en marxa. A la Font de la Figuera ja no fa res i el piso sec, pare a reposar i fer-me un cafè. Continue cap a Caudete, Iecla i Jumilla. Em desvie per una carretera que pareix abandonada.... creue l'autovia i la via del tren per baix i em trobe un poble amb nom curiós....

Continue un poc avant i arribe a Agramón, son les 10'30, bona hora per esmorzar. Entrepà, olives, beguda i cafè 4€ NOSTAMAL!!!!!

Continue creuant el Riu Mundo, porta prou d'aigua. Hi ha un desviament a l'Embassament de Camarillas

La presa està entre dos túnels.

Carretera tallada no es pot entrar al segon túnel.... ejem ejem...

Continua un camí asfaltat en prou mal estat i he pegat la volta tornant a passar pel túnel que no es pot passar. Continue cap a Las Minas.... estava buscant un desviament per anar cap a unes passarel·les que van per damunt del riu però no l'he vist. Així que he continuat ruta cap a l'Embassament del Cenajo. El que te uns túnels amb un STOP dins.

Una vegada a la carretera Hellín-Elche de la Sierra, tire direcció Hellín i sense entrar cap a Albatana, Montealegre del Castillo i Almansa. Per ací va molt de vent i vaig una mica de costat per a compensar el que m'empenta el vent. Una vegada comence a baixar el Port d'Almansa entra la reserva i pare a la primera gasolinera. Ràpidament em torne a posar en marxa i a hora de dinar a casa.
El mapa de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada