16/11/18

Gran Premi Xest'18. Divendres

Tot l'any esperant que arribe el cap de setmana del Gran Premi a Xest.... i ha caigut el Diluvi Universal.

La previsió era de pluja i s'ha complit.... com Rafa previsor val per dos.... he anat amb el cotxe. He eixit del poble a les 9'15 i no plovia, però, només eixir del túnel ja ha començat a caure gotes. Per Alberic caia un aigua impresionant, anava a 80, el limpia a tota ostia i no veia res. Entre a Alfarp a esmorzar el típic entrepà de carn de cavall. El bar al que vaig està d'obres i he anat a un altre.

A les 10'45 em torne a posar en marxa, arribant a Xest ja no plovia. Tot i que havien dit que hi havien obres i no es podria entrar en cotxe si que he pogut arribar al parking del circuit. A les grades estaven els Pasteleros.

A les 13'00 hores quan van a començar els entrenaments oficials, comença a ploure de manera intermitent.

Per l'estat de la pista han hagut moltes caigudes davant de nosaltres.

Entre elles la de Jaume Masià que ja venia tocat.

Una de les últimes fotos que li faig a Pedrosa.

Quan s'acaven els entrenaments me'n vaig a la Fira de Mostres per a vorer el Saló Dos Rodes. Quan deixe la cicumval·lació de València caia la del pulpo.... que ha fet desbordar-se un barranc i inundar l'autovia.... si arribe jo soles no passe però com estàvem parats i passant poc a poc si que m'he atrevit.



Una vegada a la fira dine i després veig l'exposició, també m'he comprat uns pantalons vaquers per a moto.... no m'agrada a mi això de comprar coses barates perquè ixen cares però per provar.... 39€ uns pantalons amb proteccions i ja vorem.


Després vaig a Xest, cauen unes gotetes però poc a poc s'agarra.

Així que a les 7'15 m'he cansat i he decidit anar-me'n. Al primer plovia molt però mentre m'arrimava cap a casa cada vegada plovia menys. Fins i tot he vist la lluna per Alberic.... en l'aigua que caia pel matí. Una vegada a casa i com no plovia gens vaig a posar-li gasolina a la moto i ja la tinc apunt per a demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada