2/12/12

Riópar 2.0

Ahir vam tornar a anar a Riópar, a finals d'octubre vam fer pala per culpa de la pluja però esta vegada, tot i que feia un fred que pelava tot a eixit perfecte.

Vam eixir una hora mes tard del que tenia previst..... creia que em despertaria sobre les 8'00 sense despertador i quan em vaig despertar eren quasi les 10'00. Esta vegada amb el camí ja conegut vam tardar menys en arribar. Després d'agarrar l'habitació a l'Hostal Rio Mundo i  deixar la bici a la cotxera ens vam anar a dinar.

Vam anar a un lloc diferent al de l'altra vegada, en esta ocasió va ser a un rostidor.

Ens vam demanar una "parrillada" de la casa. Primer ens van traure a un plat unes creïlles molt tendres i després l'embotit, la cansalada i les xulles.

Una vegada dinats, vam anar a l'hostal a pegar una becadeta i després al naixement del Riu "Mundo". Passa mes aigua que l'altra vegada.... però no hi ha reventó.

Quan vam arribar a l'aparcament, al cotxe marcava 0ºC i després quan vam tornar ja ens marcava -1ºC, ara es fa prompte de nit i la temperatura va començar a caure ràpidament.

Una vegada arreplegat els dorsals vam anar a comprar un poc de formatge manxec i a l'hostal on vam estar una estona a la sala d'estar comuna on vam vorer un vídeo sobre la Cova dels Xorros.... FLIPANT!!!!!

Acte seguit a sopar, vam anar a un altre restaurant.... per anar provant. Esta vegada ens vam demanar peix i després a dormir.