31/12/12

Ruta Cap d'Any

Hui ultim dia de l'any, últim dia ciclista. Esta vegada he anat amb els companys de Huinocaurem de Xàtiva.

A les 7'10 ha sonat el despertador i després de carregar els trastos al cotxe he anat cap a Xàtiva. Quan he arribat al lloc d'eixida encara no hi havia ningú però mentre he aparcat el cotxe han vingut els altres així que sense encantar-se massa hem eixit.

Feia un poc de frescor però res seriós, primer hem anat pels camins de tarongers direcció Llocnou i Barxeta per a desviar-nos i començar la pujada cap al Mirador de la Mallà.

Boniques les vistes que hi han des d'ací dalt a tot i que no estem molt alts.

Mentre pujàvem nosaltres han vingut uns altres xics d'Alcira. La Penya l'almorsar, que després han vingut amb nosaltres.

A partir d'este moment es quan ha vingut la diversió, baixem una trialereta i pugem, passant per este arbre que havia vist fotos de gent abans.

Tornem a baixar per una altra trialereta i tornem a passar pel mateix arbre per a tornar a baixar. Eixim a la pista del Barranc de l'aigua però de seguida ens desviem per a fer un bucle. Passem per un pla on hi ha una caseta dalt d'un arbre, imagine que serà per a caçar porcs senglars. Continuem i després de fer una senda molt xula tornem a eixir al Barranc de l'aigua, ens tornem a desviar per una forta pujada per un camí formigonat per arribar a una caseta i comencem una altra baixada que ja ens du a Pla de Corrals.

No se quina hora es, però hora d'esmorzar segur que si, després d'un bon entrepà eixim d'allí a les 12'00.

Eixim de Pla de Corrals i de seguida ens desviem, hui no hauré fet mes de tres quilòmetres coneguts, la resta tot nou per a mi. Ens desviem per a pujar pel costat d'uns bancals de tarongers, deixem el camí i després d'una breu senda comença la baixada. Quina baixadeta mes guapa!!!! llàstima que fora tan curta perquè ha sigut sense dubte la mes bonica i divertida de tota la ruta. Al arribar baix es separem dels companys de ruta i esmorzar d'Alcira, ells van cap allí i nosaltres després de creuar Manuel, anem pel costat del riu direcció Xàtiva.
Després de fer uns pocs metres per la carretera ens tornem a desviar, baixem un caminet i creuem el riu per un assut jejejeje. Passem pel costat del Lluis Alcanyis i arribem a Xàtiva passades les 13'30 amb 46 km a les cames. No està mal per tancar l'any. Enguany he fet mes quilòmetres en bici que mai, sense dubte perquè enguany no he pogut córrer per culpa del giró de peu.

El vídeo ací, i ací el vídeo del company Miguel. L'any que ve.... mes.;)