16/12/12

Volta al Castell de Xàtiva

Hui ruta amb la bici. He anat a vorer la gent del poble quina ruta volia fer tot i que jo volia arribar prompte a casa per anar a Bocairent a dur la Carta al Patge de Ses Majestats de Huelva (segons l'actual Papa).

Com ells també volien fer una volta curta perquè tenien esmorzar del club ha hagut fumata blanca. Hem anat a pegar-li la volta al Castell de Xàtiva, deu ser pareguda a la dels "espàrrecs" de Miguel de Xàtiva.

Hem baixat el Port per anar cap a Novetlè on estava esperant-nos un altre xic i pel Camí la Bola cap a Xàtiva. Pujar un poc cap al castell per a baixar pel costat de l'ermita i creuar la muralla.

Acte seguit ens hem dirigit cap a La Comarca passant per davant de la casa de Frodo Bolson.

I a continuació hem passat per una senda que feia almenys.... mil milions d'anys que no passava per allí endinsant-nos pel Barranc de La Solana.

Acte seguit hem eixit a la carretera de la Serra Grossa i ja ens hem encaminat cap a la Cova Negra.

Una vegada a Bellús, els altres han anat cap a Montaverner i jo he tornat cap a casa pujant pel Mas del Salido arribant a casa sobre les 11'20 amb quasi 40 km a les cames.... NOSTAMAL!!!! Tenint en conter que volíem fer una volta curta jajajajaja.