29/4/11

Vacances de Pascua.Diumenge de Resurrecció.

Diumenge vam fer una ruta variada, ja que vam visitar tres llocs diferents. Primer vam visitar dos avencs, Le Goufre Geant de Cabrespin. Una cova de 252 metres de fonda i 60 de llarga. Impressionant el forat, entraves a fosques i de sobte encenien les llums....

Després vam anar a l'altre avenc, Le Groute de Limousis. Un avenc de mes de 600 metres de llarg amb dos llacs subterranis.

Mireu el reflex de la columna a l'aigua... que xulo!!!!

Tot seguit vam anar a vorer el Chateaux de Lastors, un entramat de 4 castells junts que pujaves caminant per una sendeta molt xula per a baixar-la amb la bici jajajajaja.

En acabar vam dinar i cap a Carcasona. Vam dedicar la vesprada a passejar, primer visitant una especie de museu on t'explicaven la historia de la ciutat, primer per un vídeo i després veient unes maquetes amb un àudio.

Després mentre passejàvem per la cité esperant que es fera de nit, vam disfrutar d'uns refrescs i gelats a les terrasses dels bars.

I ja de nit, una altra passejada pels carrers empedrats i voltants de la cité.